Из "Размислите на един книжен дракон" 2

Здравейте,книжни дракони! След почти седмица пак съм тук с новия,втори брой на "Размислите на един книжен дракон". Не е ревю на книга,защото не съм чела нищо вече четири дни,не е ревю на сериал,защото гледам "Свръхестествено" отново. Това са просто размишления и чувства. 

Училището е трудно. Независимо,че сме само първата седмица и все още преговаряме материала от миналата година,е трудно. Имам много домашни,особено по Математика и Английски. Имам чувството,че съм толкова уморена,че не мога да давам 100% от себе си нито в училище,нито на тренировките. Това непрестанно ранно ставане,ме побърква. Когато се върна вкъщи лягам да спя,защото няма шанс да направя каквото и да е друго,вече съм на прага на спането права. После като стана трябва да пиша домашни,повечето дни не успявам да ги напиша всички и за утре имам двойно повече. А пък после съм на карате. Дълга и широка....

Три дни почивка. Събота,неделя и понеделник,звучи много,нали? Е,да,много малко когато става на въпрос за купища домашни! Имам домашнИ по Английски,Математика и Литература/Български + три входни теста другата седмица. Ще са напрегнати почивни дни,но пък затова днес (петък) като се прибрах от училище се отдадох на почивка,за да се заредя. Легнах и пуснах на колонката песните от "The greatest showman"!!!! А сега съм тук,пишейки. Как по-добре бих могла да прекарам деня си?!

Не бих казала,че не харесвам училището,не харесвам само домашните. Иначе обичам да съм там,да говоря с другите,дори и да пиша. Обичам да научавам нови неща. Колко ми е хубаво,особено сега,когато имам по 6 часа Английски на ден. Както най-вероятно знаете обожавам английския. Но предпочитам да говоря,не съм много добра в граматиката,особено с времената,но и това ще науча. А колко ни е хубава Литературата тази година,имаме най-вече митология *сърчица* и всеки урок си има по няколко рисунки на богове *очички със сърчица*.

Само че сега ще ви оставям,за да тръгвам на тренировки. Приятен ден на всички! Късмет на ходещите на училище и ще се видим скоро,надявам се!


Popular posts