Кои книги искам да прочета тази есен или Първият ми есенен блог


Здравейте,книжни дракони! Вече минаха няколко дни от първият ден на есента,но чак сега се освободих,за да напиша първият си есенен блог. Честита есен на всички ви! Имам блога си само от четири месеца (юни 2018),но когато видя целият този напредък,със сигурност не и без вашата помощ,но не и без труд от моя страна и когато се сетя,че сега ще бъде първата ми есен като блогър,толкова съм ентусиазирана! Нямам търпение,искам да качвам повече и повече публикации,а идеите минават през главата ми толкова бързо,че нямам време да ги запомня. Но тук в първата си есенна публикация (няма да спра да го повтарям *клати упорито глава*) ще ви представя всичките книги,които искам да прочета тази есен.

Попринцип не си правя TBR-to be read листове, но имам книги, които просто ги чувствам есенни. Мисля,че трябва да ги прочета с мъркаща котка до мен,покрита с пухкаво одеяло и с чаша горещ шоколад в ръка и няколко бисквитки,ще е още по-хубаво ако навън вали и има гръмотевици и светкавици! Обожавам това положение,всичките тези детайли,уют!

Книгите са пет на брой. Три от тях са поредици - две трилогии и една двулогия,едни разкази и една сама книга. Познайте кои са?
...
...
...
...
Май няма да се получи така. Хайде,от мен да мине ще ви кажа!


"Властелинът на пръстените" 
Дж. Р. Р. Толкин

Вече прочетох първите две книги и ми остана само "Завръщането на краля",но ще го броя за есенно четиво. Нещо не ми върви трилогията,не ме убивайте,моля ви! Обичам филмите,независимо,че предпочитам тези на "Хобит",но книгите просто не мога. Твърде много описания господин Толкин,твърде много! Понякога се налагаше да прескачам по цели страници само,за да пропусна описанията и представете си колко започнах да се отчайвам,когато не можех да забележа никакъв прогрес. Имам изданието,което обхваща всичките три книги заедно и се получава голяма "тухличка",а и с този дребен шрифт, с който е напечатана.... Същинско мъчение, и все пак ще прочета и третата част,защото не съм голям привърженик на оставянето на книги,когато си стигнал толкова напред. Пожелайте ми късмет!





"Домът на мис Перигрин за чудати деца"

Рансъм Ригс

Имам книгите от миналата Коледа и не със сигурност не са най-старите книги в библиотеката ми,но филма е един от любимите ми и искам да ги прочета възможно по-скоро. Както казват "На книга винаги е по-хубаво",а и непрестанното й рекламиране от Jesse the reader , в клиповете му, ме запали още повече. Имам чувството,че ще пасне страхотно на одеялото, дъжда и гръмотевиците! Понякога ме хваща параноята и си мисля,че всеки път когато мина покрай рафтовете тя ме наблюдава и шепне заплашително -
-Вземи ме! Избери мен! Ако не го направиш ще дойде момиченце с уста с остри зъби на тила и ще те изяде!
Да, а аз понеже съм си леко бъжлива по природа реших,че няма как ще я включа в дългия си списък и ще прочета и трите части тази есен.







"ТО"
Стивън Кинг

Май че аз съм единствената,която не е прочела тази двулогия все още. Определено нямаше как да не изгледам филма, когато излезе и честно казано ТО все още тихичко ме преследва и понякога дори ме наблюдава от тръбата на мивката,готов да ми изкара акъла с "И ти ще се рееш!". Надявам се книгата да е по-напрегната,че за ужасии ми стигаше и филма, сега искам нещо, което да ме накара да настръхна. Още една книга,която ще изглежда страхотно на гръмотевици и светкавици, най-вече гръмотевици!!! Очаквам я с нетърпение! Това е книгата,за която съм най-ентусиазирана.

П.С. Определено ще я чета на Хелуин!









"Подмененият" 
Брена Йованоф

Прясна,прясна, купена преди две седмици от Алеята на книгата и все пак й бях хвърлила око от около година вече. Резюмето й много ми хареса. Разказва за едно момче демон,което са сложили още като малък на мястото на новородено човешко дете. Другите демони са искали да го използват като посредник между хората и демоните,но лош посредник. Само че момчето,израствайки в човешко семейство като добър, не иска да прави нищо от това,което са предвидили за живота му и започва да се съпротивлява.
Само като й погледна корицата ми става мрачно и зловещо. Гръмотевици,това е първото,за което се сещам!









"Шерлок Холмс"
Артър Конан Дойл

Още от малка обожавам историите за Холмс и д-р Уотсън, а сериала ме зариби още повече, ако изобщо бе възможно. Новите издания на разказите пък са толкова хубави,че просто нямаше как да ги нямам. Мисля,че това е единствената книга,която съм очаквала да излезе толкова много,ходих няколко пъти в седмицата в книжарницата,за да я търся. А когато най-накрая излезе един приятел ме убеди,че в Била (незнам защо точно там) до няколко дни ще излезе на половин цена. Вече прочетох първото томче + прочетох няколко от по-големите,които са повече като повест и имахме вкъщи много отдавна. Харесаха ми, глътнах ги за един ден. Нямам търпение да се настаня до котака и да си взема чаша горещ шоколад и най-накрая да довърша и второто томче. Независимо,че ще излиза и трето,но то за догодина.




Добре,това беше от мен. Благодаря ви за вниманието! Надявам се,че публикацията ви е харесала и очаквам с нетърпение да чуя вашите книги за тази есен.

Popular posts