Из "Размислите на един книжен дракон"

Здравейте,книжни дракони! Последният ми ден като свободен човек почти мина. От утре съм на училище. Имам смесени чувства за това.... Искам най-накрая да тръгна,защото ще съм първа година в гимназията,с нов клас,госпожи и предмети,но пък и не искам ,защото тъкмо успях да разрасна блога и bookstagram акаунта си, а сега нямам да имам време да пиша от домашни и тренировки. Ще трябва да снимам,качвам,пиша и всички други неща,които трябва да прави един социализирал се книжен червей/дракон,и то само ако нямам домашни. Но не мога да пренебрегна ученето,защото няма да имам стипендия,а как ще си купувам книги без пари. Е,да мама може да ми помогне,ама не ми се иска,и без това вече и е писнало от мен и непрестанното ми врънкане за още и още книги и книжни артикули. А и съм решила за подарък от мен самата за рожденият ми ден (14.октомври) да си поръчам birthday бокс от Четящото фламинго.  Много отдавна искам месечна кутия,но ако си поръчам септемврийската ще дойде в края на септември,а това е прекалено рано за подарък за рожденият ми ден. Поръчам ли си пък октомврийската,тя ще пристигне в края на октомври,което е прекалено късно за подарък за рожденият ми ден. Точно тук, новото предложение на Фламинго, влиза в сила. Цената на кутията се определя от мен,с книга или без книга се определя от мен и пристига до дата,която съм обозначила. Аз си поръчах кутия за 40 лева,книгата да е фентъзи,но я искам изненада,да е излезнала в близките три месеца,за да не се повтаря с някоя друга от библиотеката ми,да има свещ и артикулите от кутията да са на тема "Властелинът на пръстените'' и ''Хобит''.

Това беше краят на първият брой от "Размислите на един книжен дракон". Исках също така да благодаря на всички,които са чели и разглеждали блога ми и вчерашната ми публикация. Останах без въздух,когато видях броят на вижданията -*бият много барабани* 1152!!!!!!!!!!! Много,ама изключително много ви благодаря!!!!!!!!!!!! Приятен ден,седмица,месец и живот!!!

Popular posts