Ново!! Книгораздели от Фламинго и "Един от нас лъже"



Здравейте, книжни дракони! Днес деня започна страхотно, независимо училището *хихика*, защото получих дългоочакваните си книгоразделители + книга. Обожавам да получавам пратки! Понякога даже имам чувство, че когато не съм получавала пратка отдавна, съм нещастна. Предполагам, че доста от вас мога да видя себе си в горното откровение. Е, поне се надявам, защото иначе май имам проблем. Но хайде да обърнем малко внимание на днешната доставка...

Това са първите ми книгоразделители на книжна тематика! Огромни благодарности на Четящото Фламинго *сърчице* Отдавна искам да отбелязвам мястото, до което съм стигнала в CR-то си, с нещо повече от етикет от някоя дреха. Знам, звучи изтъркано и малко странно, че все още използвам такива остарели матеряли *хахах*, но някои от тези етикетчета са много хубави и ще продължа да си ги колекционирам, но се съмнявам някога да прибегна до ползването им отново. Мисля (и това е мое собствено мнение), че всеки уважаващ себе си читател, трябва да има книгоразделител/и с книжна тема. Сега, когато ги видях, се убедих още по-силно (ако е възможно), че ми трябват! Обожавам ги! Особено онзи синьо-черният с цитата от "Двор от бодли и рози" на Сара Дж. Маас, този на който пише "Помни, че си вълк и никой не може да те затвори в клетка.". Толкова вдъхновяващ! 

А сега за книгата... Видях, че много други книжни дракони имат позитивни мнения за нея, а и резюмето й много ми хареса. Така че, след няма и три дни обмисляне, ето я тук. Благодарение на bgbook вече е част от библиотеката ми, от книжното ми семейство! Имам големи очаквания за нея, така че дано не се разочаровам. Ще напиша ревю, когато я прочета, да си знаете. А сега чао, отивам да се любувам на придобивките си!

Коментари

Popular posts