Чудесният свят на "Чудоземия" от Брандън Мъл

 Здравейте, книжни дракони! Ето ме отново с още един пост тип ревю за още една страхотна поредица.

Забелязвам, че попринцип трилогията наименувана "Чудоземия" от Брандън Мъл не е много разпространена сред читателите. И все пак, когато съм попадала на ревюта за нея, винаги са били позитивни. Моето няма да е по-различно! Нека да започваме....

Резюме за първа част

От векове наред най-причудливи фантастични същества се укриват в тайно убежище, далеч от съвременния свят. Това убежище се нарича Чудоземия, а негов пазител е дядото на Кендра и Сет, което двете деца дори не подозират. Вътре зад високата ограда древни закони налагат относителен ред и охраняват лакоми джуджета, пакостливи сатири, вещици интригантки, отмъстителни духчета и завистливи феи. Но веднъж щом се наруши редът, неукротими сили завземат убежището, а Кендра и брат й се изправят лице в лице с най-голямата опасност в живота си. За да спасят семейството си, Чудоземия, а може би и света, те трябва да съберат кураж да сторят това, от което най-много ги е страх...

Моето ревю 

В началото, когато мама (че кой друг) ми я подари бях запленена от корицата. Знам, че казват да не съдиш книгата по корицата, но тя е просто страхотна. Затова реших, че трябва да я започна веднага, още същата вечер вече седях с нея в кревата очаквайки да се потопя в магичният свят. Но имаше някаква твърда обвивка, която не ми позволяваше да се насладя на изживяването. И реших, че ще е по-добре да я оставя за момент, за да не си разваля мнението за нея. Мина близо година преди да я взема от библиотеката си и да се пробвам наново. Този път пътуването беше страхотно! Книгата ме погълна още от първите страници и се влюбих в героите. Хареса ми това, че автора не разграничаваше нашият свят от фентъзи света, Мъл ги оплете дотолкова, че БУКВАЛНО бяха на една ограда разстояние. Ще разберете какво имам предвид, когато я прочетете.

Не мога да реша коя част ми е харесала повече. Мисля, че и двете бяха еднакво добри. Давам им 4/5 звезди и искам да знаете, че свалих една звезда само, защото в началото не успях да навляза в нея, не защото книгата има дефекти.

Искам само накрая да се оплача от Colibri, защото не издадоха последната, трета част от поредицата. Независимо, че това, което прочетох за нея (кратко резюме) нямаше нищо общо с първите две книги, пак бих искала да я имам. Надявам се, че ме разбирате.




Коментари

Popular posts