Ново!!! "Сблъсък" от Кинг и първите две книги за Лара Джийн

 Здравейте, книжни дракони! Тук съм с последната си публикация тип "Разопаковане" от старите. В случай, тези преди актуализацията на блога ми. Тази доставка е още от лтните месеци. А сега да видим какво получих от Ozone.bg....
След около три ужасно дълги дни чакане, най-накрая се радвам на новите си придобивкил. А те пак са книги!!! Все едно не ме познавате, как ще си купя нещо по-различно от книги?!

Имах чувството, че през лятото изпитвам неутолима жажда за любовни тийн книги. И тъй като имам само две книги от този жанр в библиотеката си, а и двете съм ги прочела, реших да си взема нещо ново!

 А по-точно, изключително нашумялата поредица за Лара Джийн. Само след прочита на две-три ревюта нямаше как да не се влюбя в тези книги, а представете си как ще съм когато ги прочета. Мисля, че много отдавна не съм виждала любовна трилогия. Не съм виждала дори и двулогия. Така че сега съм много развълнувана! Все още се чудя дали да не изчакам първо да излезе и третата част и после да ги чета или просто да ги почна. Труден избор.... Но когато ги прочета (най-вероятно скоро) ще кача ревю, коеот ще включва решението ми и чувствата ми към книгите. Вие какво мислите за тях?


Направо се влюбих в направата на "Сблъсък" от Стивън Кинг! Мама е голям негов фен и това е нейната най-любима книга, затова реших, че няма как да нямаме божественото ново издание. Това е първата ми книга, която си има dust jacket. Попринцип мислех, че в България не ги издават с такива, а още по-малко и на меки корици. И все пак е страхотно! Dust Jacket-а е цветен с картинки и изпъкнали надписи, а под него корицата на книгата е бяла с златисти надписи и......подписа на Стивън Кинг <3 Ооо мили боже, за момент помислих, че са ми сбъркали доставката. Като се има предвид всичко по направата на кориците и смешната цена от 10 лева на книга е невъзможно да е истина... Но е! Не че се оплаквам,де. Изобщо не се оплаквам...

Добре, това беше от мен за днес. Приятен ден на всички!

Коментари

Popular posts