Актуализации на блога + Ново!!! Читателският дневник на Orange books


Здравейте, книжни дракони! Първо - тъй като това ще е първият ми пост тип "Разопаковане" в блога исках да ви кажа, че можете да откриете този и всички бъдещи постове под етикета "Ново!!". Това ще е и първата част от заглавието. Второ - заради смяната на външността на блога ми към по-есенна повечето от постовете ми се бъгнаха. Нямам си на идея защо! Но сега се налага да ги връщам към чернови и ако някои от търсените от вас постове го няма да знаете каква е причината. Другото нещо, което исках да ви кажа е, че ще трябва да качвам като нови вече остаряли публикации (като тази например), споменавам го, за да не се чудите защо на някои пише март месец *хахаха* След като вече ви обясних тези допълнения ще ви уверя, че всички стари постове ще бъдат качени наново след като ги препиша (открих, че само така се маха бъга). Няма да отнеме много време, надявам се. А сега да започваме...

ДОСТА закъснелият ми подарък за 8ми Март най-накрая дойде.  Толкова отдавна бях хвърлила око на този читателски дневник, независимо, че имам около още три незавършени, но извинението ми е, че те са детски. Сега съм много надъхана. Попринцип пиша само когато ми скимне в тях, но сега съм решила да предизвикам себе си като записвам всяка поредица, която прочета. Да, условието е поредица, защото мисля, че ако записвам всяка отделна книга, която чета ще свърши много бързо, а аз искам да издържи поне няколко години. 
Много благодарности на изумителния колектив от Orange books за предоставената възможност! Скоро почвам да пиша. Първите ми записани книги най-вероятно ще са "Хари Потър" или "Здрач", защото тях съм прочела по-скоро и все още си спомням детайлите по отношение на това как съм се чувствала докато съм ги четяла. Най-вероятно няма да успея да запиша всяка поредица, която съм прочела преди получаването му тъй като няма да помня ключови детайли за много от тях. 
Не знам дали бихте искали да ви държа в течение по въпросите "Харесва ли ми дневника?", "Какво бих искала да променя?", "Кои са любимите ми въпроси?" и т.н. Пишете ми долу в коментарите, ако мислите, че ще е забавно. Приятен ден!


Popular posts