Блог-подскокът - Книжен personality тест!


Здравейте, книжни дракони! Наскоро бях избрана да се включа в "Блог-Подскокът" и да направя един personality тест за страхотната поредица на Гери Йо.
Направо ще започвам с въпросите...

               Кой персонаж от света на здрача си? - Тест

1.Любимото ти време от денонощието е:
   а)през нощта
   б)на пълнолуние 
   в)деня по пладне
   г)по здрач
Избирам отговор в), защото когато ставам от сън в почивен ден винаги ставам по пладне и съм свежа, бодра, готова за предизвикателствата на деня.

2.Любимият ти сезон е:
  а)зимата,когато денят е най-къс
  б)есента,понеже луната е най-силна
  в)пролетта,когато всичко се събужда
  г)лятото,понеже дните са най-дълги
Не съм сигурна кой отговор да избера, защото харесвам най-много есента, но не понеже тогава луната е най-силна, а понеже започва да вали и е студено и всичко крещи уют и книги. Но пък по описание най-харесвам лятото, защото препочитам деня пред ноща, а тогава дните наистина са най-дълги. И все пак мисля, че крайният ми отговор ще е б), защото все пак есента си е есен.

3.Любимата ти сила е:
  а)да четеш чуждите спомени чрез кръв
  б)да се преобразяваш във вълк
  в)да омайваш околните
  г)да знаеш слабостите на съществата в мрака
Тук съм категорична в отговора си - в), но мисля, че ви дължа обяснение. Да четеш спомените чрез кръв не ми допада особено, защото независимо, че вампирите са любимите ми същества, не си падам много по кръв, а и какво ще правя накрая с толкова много спомени. Да се преобразявам във вълк също не ми допада, защото в повечето случаи не се преобразяваш по свое желание и трудно контролираш действията си. А да знаеш слабостите на съществата в мрака ми се струва малко безмислено след като мога да ги омая и да ми ги кажат.

4.Би искал на трона на света на мрака да стои:
  а)вампир
  б)върколак
  в)самодива
  г)да няма трон
Мисля, че това е въпрос към тези, които всъщност са прочели поредицата, и независимо, че скоро ще поправя грешката си и ще подкрепя Гери с още един читател, все още не съм, така че няма да мога да дам мнгого обективен отговор. Предполагам, че вампирите и върколаците, както навсякъде са агресивни, и не бих ги сложила на трона. Да няма трон също не е добро решение, защото тогава няма да има правила, което значи, че всеки ще прави каквото си иска. Та, май стигнахме до отговор в), който ще е печелившият. Самодивите са спокойни и миролюбиви създания, така че те ще са добри владетели.

5.Любимото ти занимание е:
  а)да нападаш
  б)да се криеш
  в)да стоиш далеч от човешкият свят
  г)да рздаваш справедливост
Като introvert ще кажа в)

6.Кой би искал да е до теб в битка?
  а)вампир боец
  б)нинджа убиец
  в)самодива
  г)ловец на вампири
Предполагам, че най-добре ще ми помогне вампир боец - подточка а)

7.Как би си прекарал свободното време?
  а)на гости в отдалечен замък
  б)сред природата
  в)в тайните владения на самодивите
  г)в почистване на оръжия
Определено в)!!!

8.Кой хибрид би направил свой приятел?
  а)вещер-вампир
  б)върколак-боец
  в)призрак-вампир
  г)ловец със самодива кръв
Повече бих искала аз самата да съм а), но и приятел става

9.Къде би отишъл, за да тренираш?
   а)отдалечен японски остров
   б)планинска местност далеч от населени места
   в)гората на самодивите
   г)съборен храм в Южна Америка
Тъй като не си падам много по азиатските страни, се двуомя между б), в) и г). Кое ще да е? Кое ще да е? Кое ще да е? Май че победителят ще е пак в)

10.Коя междувидова любов ти харесва най-много?
    а)кралицата на вампирите и ловец
    б)вампир и върколак-водач
    в)самодива и върколак
    г)русалка и вещица
Не съм много сигурна, че разбирам правилно въпроса, но ако става на въпрос за нещо като ship, то в)

Въпросите свършиха, сега е време на отговорите >>>>

Повече отговори а):
Определено те влече света на мрака и искаш да си вампир, твоите владения да са замък, да си чедо на нощта, да пиеш кръв и да взимаш енергията на човеците, да четеш мислите на враговете си. Понякога прекалено се любуваш на живота и залагаш на удоволствията. А понякога си прекалено жесток.

Повече отговори б):
Ти си свободолюбив и за теб образа на върколака превъплъщенец ти е присърце. Обичаш отдалечените местностти, имаш силни емоции, приемаш чуждия облик и се чудиш дали си повече диво създание или човек.

Повече отговори в):
За теб са по-прикритите владения, не обичаш да биеш на очи, макар да си красива. Света и горите на самодивите са родното ти място. притежаваш сила, но ще я използваш само ако някой те безпокои, харесваш такъв света си - тих, скрит от човешкото око. Но ако се наложи си безпощадна.

Повече отговори г):
Не търпиш никаква несправедливост, затова си се отдал да ловуваш съществата на мрака и всяко същество, което може да нарани човек, независимо дали ще му изпие кръвта или ще го омае до живот, или ще го разкъса . Познаваш слабостите на всяко свръхестествено същество и повечето от тях не биха искали да те срещат, винаги си готов за битка, но трудно разпускаш и се отдаваш на удоволствия.

Моите отговори са 7 пъти в), 2 пъти а) и 1 път б). Мисля, че доста добре са ме описали в точката за повече отговори в)! Беше ми много забавно да направя теста и благодаря, на Asya's andvertures ORL, която ме тагна. Аз тагвам  Книжен Петър. Забавлявай се! Приятен ден на всички ви!

Коментари

Popular posts