Поредицата за Лара Джийн от Джени Хан



Здравейте, книжни дракони! Последните няколко дни от юли и първите няколко от август бях на море. Бях си взела тези две красавици + още една книга + ebook-a ми. Взех ги най-вече за снимки, защото когато е на почивка човек не очаква да прочете толкова много книги. Е, за мой късмет (или не) се разболях. Нищо чак толкова сериозно, но все пак достатъчно, за да си стоя цял ден вътре в стаята ,а на другия да изляза само до басейна. Успях да прочета тези двете на снимката долу и може би в следващите дни щях да прочета и още някоя от ebook-а, ако не трябваше да чакам мама да дочете книгата, която четеше от него. Даже по едно време се замислих дали да не намеря някоя близка книжарница, от която да си взема третата за Лара Джийн, но за жалост не намерих такава (книжарница). Но сега стоп на описанията и начало на размислите ми за книгата.

В книгата става на въпрос за 16 годишното момиче Лара Джийн (това е първото ѝ име), двете ѝ сестри - Марго (най-голямата) и Кити (най-малката), и баща им. Майка им е починала, когато Кити е била още малка. Лара Джийн пише писма до всяко момче, което е обичала, а те са някъде 4-5, но не ги изпраща, крие ги в кутия за шапки под леглото си. Докато един ден някой не разпраща писмата ѝ. Писмо получават Питър Кавински, който е най-популярното момче в училището ѝ, Джош - съседа, и Джон Амброуз Макларън, който тя не е виждала от години, докато той не се появява, малко след като е получил писмото. 


В началото ,когато почнах първата книга не бях особено заинтригувана, даже писах на няколко други книжни любители, за да ми кажат дали е хубава. Всички отговориха положително. Така че продължих да чета. След около 30 страници така се заплеснах, че я прочетох за два дни. Хареса ми реалистичният образ на Лара Джийн, който е изградила Хан. Тя не е най-красивата или най-умната в гимназията ,но все пак успява да се събере с популяра на училището. Това е нещо като съдба. Тя се колебае и взима грешни решения, но накрая все пак успява да оправи нещата с приятелите и семейството си. Не съм сигурна обаче дали харесвам повече Марго или Кити. Кити ми се струва леко наперена и егоистка. Не се съобразява дали това, което ще каже може да нарани някого. Но пък Марго е малко суховата. На моменти може да се държи много резервирано. И все пак опита й да се събере с Джош ми стопли сърцето. Накрая предполагам, че ще трябва да избера Марго. Чувствам я по-близка, по като мен самата. А за любовният живот на Лара Джийн тежко ще си призная, че в началото исках да се съберат с Джош. Той ми изглеждаше по-любящ и грижовен от Питър или дори от Джон Амброус Макларън. Но в последствие, когато успях да опозная Питър, го обикнах. На моменти ми се искаше да е мое гадже. Как мило се държеше с Кити и как се опитваше да се хареса на Д-р Кови. Всичко беше толкова разтапящо. После в действието на третата част (Spoiler, Spoiler,Spoiler), когато баща им каза, че щял да предложи на Трина се шокирах. Имах чувството,че Лара Джийн го очакваше, независимо, че изглежда не бе споделяла с нас тези си мисли. Харесвам връзката между Кити и Трина, независимо, че малко не я разбирам. Кити все пак е имала майка, независимо, че не я е познавала, имаше и Марго ,която беше като нейна майка. Мисля, че Марго имаше правото да се чувства пренебрегната, а както казах по-горе Кити не й спести нищо, когато отбеляза, че в къщата няма да е толкова претъпкано един път след като Марго пак замине за колежа. Много ми стана тъжно и в момента, когато Лара Джийн и Кити говореха дали баща им и Трина ще си имат дете и как Кити изброяваше, че Марго е голямата ,а Лара Джийн е красивата, а тя най-малката и ако детето се роди тя ще е нищо. Тогава малко се подразних на Лара Джийн за това ,че не обърна голямо внимание на думите на сестра си след като каза, че тя е красива. После настъпи последната част от книгата, в която като че ли всичко се срути. Майката на Питър каза на Лара Джийн да го остави, бащата на Питър не дойде на завършването, Питър се държеше отдръпнато на седмицата на плажа, не иска да прави секс с нея за първи път и после тя го заряза. Мислех, че всичко е напълно разрушено и няма връщане назад, но Хан успя да оправи нещата. Благодаря на Бог за това!
 На книгите общо давам 5000/5 звезди!!!! Всеки трябва да я прочете, всеки, няма възрастова граница!

Popular posts