Коледният панаир на книгата - 2018г.

Здравейте, книжни дракони. С панаира на книгата, който заплашва да изпразни и без това вече празните ни джобове, нямаше как да не кача публикация включваща го. Та, днес ще ви понадуя главата, изброявайки ви, книгите, които искам да си купя.

А те са:
"Каравал" от Стефани Габър,
"Четирите цвята на магията" от В. Е. Шуаб,
"Тъмна дарба" от Александра Бракен,
"Мечокът и славеят" от Катрин Арден,
"Приказки за чудатите" от Рансъм Ригс и
"Мираж" от Сомая Дауд.
Сметнах, че е по-добре да си купя само първите части, защото не съм сигурна дали ще ми харесат. За всяка една от тях съм чувала изключително хубави рецензии. Много съм се надъхала на "Каравал" и "Четирите цвята на магията", защото имам чувството, че ще ми харесат. Досега не бях обръщала никакво внимание на "Мечокът и славеят", независимо от шумът, който създаде в книжното общество, но наскоро се заинтригувах от това, че основата й е славянската митология. "Тъмна дарба" от друга страна реших да я прочета още, когато изгледах филма. А предполагам, че филма е по-зле от книгата... За "Приказки на чудатите" ще кажа единствено, че след като прочетох поредицата за "Децата на мис Перигрин", тя стана a must have! "Мираж", която е първата от нова поредица, беше включена като опция в листа с книги, избрани за кутията, която си бях поръчала за рождения ден, от Фламинго. И тъй като получих друга, а не нея реших, че сега искам да си я взема.
Избрала съм си и няколко самостоятелни книги:
"С обич, Саймън" от Беки Албертали,
"Елайза и нейните чудовища" от Франческа Запия и
"Ти си нощта" от Франсеск Миралес.
Не харесвам самостоятелните романи, защото, поне според мен, автора/ката няма голяма възможност да развият историята и героите си, но тези три просто няма как да не си взема. Още, когато излезе на американският пазар, си харесах романа за историята на Саймън. Мисля, че хората като цяло имат нужда от повече такива книги. "Елайза и нейните чудовища" от друга страна ще допадне страхотно на сегашното ми положение, малко или много. Мисля, че единствената книга, която не е много позната в нашето общество, е "Ти си нощта", но когато прочетох за какво става на въпрос много ми хареса.
Тъй като не ми се пише резюмето на всяка от книгите, ще оставя линкове, кликнете върху имената им.

*
*
*

А сега нека да минем на самото преживяване. Отидох на 15.12 (събота) със семейството си и беше едно от най-хубавите ми преживявания. В началото тълпата ме стресна доста. Но всичкото бутане, докато стигнеш до определения щанд; ходенето напред-назад, просто, защото си пропуснал книга, която е на долния етаж; размятането на листа, на който си си записал книгите, които искаш, за да го отвориш; трескавото подскачане, за да намериш хората с които си, но си изгубил някъде; всичко това си заслужаваше. Емоцията беше страхотна.

Успях да си купя само пет от деветте книги, които си бях набелязала:
"Четирите цвята на магията", "Приказки за чудатите", "С обич, Саймън", "Елайза и нейните чудовища" и "Ти си нощта"
+ три, които изобщо не бяха замислени:
"Аз, вещицата" от Дебора Харкнес, "Отмъщението на Монца" от Джо Абъркомби и "Изтъкан свят: Везба" от Дженифър Албин .
 Доволна съм за всяка една от тях, а другите, еми, ще си ги купя онлайн 😁😀





А това е купчинката купени книги на мама. Всяка една подбрана с половин часово мислене. Освен "Жестокият месец" от Луиз Пени, която беше първата, която си взе.



От AMG Publishing пък ми дадоха тази страхотна торбичка, която мисля да си закачам на вратата, когато започнат да ми досаждат. Доста е сладка.



 Нямаше как да не споделя страхотната Хари Потър елха на Егмонт. Играчките, шалчето, че дори и шапката с очилата, всички са подбрани страхотно и придават много хубаво коледно усещане. Веднага щом я видях ми се прииска да седна пред камината с чаша топло какао и да препрочета поредицата.

 Като за край на поста ще ви сложа една моя снимка 😄 Приятен ден, весели празници и много книжни приключения!

The Bookish Fangirl излиза 






Коментари

Popular posts