TBR за Януари

Здравейте, книжни дракони. Мисля, че вече, след като и без това е Януари 2019, дойде времето да ви покажа кои книги мисля да прочета.

Тъй като това е началото на една, надявам се, страхотна година искам да я започна със страхотни книги. Но как да избера от всичките книги, които имам? Как да реша коя най-много ще ми хареса след като не съм я чела? Объркващо, а? Ъхъм... Най-лесният начин според моя милост е да започна с част от поредица, която вече съм зачела. А поредиците, които съм започнала са ужасяващо малки *хленчи*, имам само "Реликвите на смъртните". А туко-що прочетох втората част, така че не ми се чете тя, което означава, че ще трябва да започна нова поредица. Мисля си за "Алена кралица". Вече имам първата част, а останалите две пътуват към мен.
После мисля да продължа с "Жената-чудо" от Лий Бардуго, защото я имам още от рожденият си ден, а съм й хвърлила око още по-отдавна. Тъй като иначе ще ми се насъберат доста тухлички за Януари, а и трябва да подкрепяме бълграската литература, третото ми четиво ще е "(Не)човешки истории" от Геори П. Георгиев. 

Останалите книги, ако изобщо има останали, ще избера по пътя. 
А вие кои книги сте си набелязали за първият месец от новата година?


The Bookish Fangirl излиза

Коментари

Popular posts