Акцентите на 2018!

Здравейте, книжни дракони. Сега като се замисля думата, която беше основна през 2018 беше "начало". През тази година започнах много неща:

  1. Започнах блога си през юли месец и досега го промених доста. Смених цвета му четири пъти. Качих около 40 поста, а после се оказа, че трябва да ги изтрия понеже фона им не съвпадаше на новата тема (беше син на бежово), а и промених стила си на писане. Радостна съм, че вече мога да се нарека блогър.
  2. Качих първата си книжна публикация в Инстаграм на 13 март и оттогава промених начина си на снимане и темите си няколко пъти. Радостна съм, че вече мога да се нарека букстаграмър.
  3. Намерих толкова много добри приятели, които имат моите интереси. Срещнах се с автори за първи път и получих първата си подписана книга. 
  4. Спрях да пиша книгата, която мъчех от две години и започнах да пиша разкази. Вече мога да се похваля с два разказа - Хелоуин и Коледен.
  5. Купих си библиотека и я напълних със страхотни книги, които ме научиха на много неща, и които ме подкрепяха в трудни моменти. 
  6. Промених (не коренно) вкуса си за четене и вече не чета само фентъзи, а и ужаси, трилър и романтика. 
  7. Намерих приятели извън социалните мрежи, за които съм много благодарна. 
  8. Научих се да ценя себе си и нещата, които правя. 
За повечето от тези неща трябва да благодаря на вас, защото без вас нямаше да имам блог, нито пък книжен Инстаграм акаунт. Мерси, че ме подкрепяхте. Също така искам да благодаря на мама, защото тя беше опората ми през цялата година. Обичам те! Благодаря на
всички ви, защото вие направихте 2018 страхотна за мен!

The Bookish Fangirl излиза и ви пожелава страхотна 2019 година! 

Коментари

Popular posts