Ето защо обожавам "Домът на мис Перигрин за чудати деца" от Рансъм Ригс

Здравейте, книжни дракони! Днешният пост ще е за поредицата ''Домът на мис Перигрин за чудати деца '' от Рансъм Ригс. Четох, трите на брой, книги от средата до края на Декември месец и честно да ви кажа, за мен това е доста ранно ревю. Досега съм писала ревюта само на книгите, които съм прочела отдавна и за чието мнение съм сигурна. Не ме разбирайте погрешно, сигурна съм за мнението си за тези книги, и вие ще го разберете точно...сега...

Оригинално заглавие - "Miss Perigrin's home for peculiar children
Автор - Рансъм Ригс
Издателство - Бард
Общ брой страници - 1 212


Резюме на първата книга:
Тайнствен остров. Изоставено сиропиталище. Странна сбирка от удивително редки снимки. "Домът на мис Перигрин за чудати деца" е незабравим роман, в който литературата и фотографията се смесват в едно вълнуващо цяло. 
След ужасна семейна трагедия шестнайседгодишният Дейкъб тръгва на път към далечен остров край брега на Уелс, където открива развалините на дома на мис Перигрин за чудати деца. Докато изследва изоставените му стаи и коридори, Джейкъб разбира, че децата на мис Перигрин са били опасни и неслучайно изолирани на самотен остров. И може би - колкото и невероятно да изглежда - са още живи. 

Корица 5/5:
Ако не сте разбрали досега, ще ви кажа, АЗ ОБИЧАМ КНИГИ С ТВЪРДИ КОРИЦИ *крещи тя, надявайки се всички издатели да я чуя* А кориците на тези книги са просто върха! Харесва ми също така как отзад са бежови, а отпред тъмни. Обичам и факта, че всяка една корица съдържа нещо като мъничък спойлер или просто част от историята, която ще бъде разказа между страниците. Първата например представя Олив, момиченце умеещо да левитира. Общо казано, това е моята представа за хубава корица!

Герои 5/5: 
Имам чувството, че Ригс е решил да не добавя никакви други герои освен главни. Тези, с които ни запознава в първата книга, и с които се разделяме в последната, все пак не са единствените, които оставят през цялата история, но може да се каже, че са най-важните, независимо, че във втората и третата се запознаваме с още няколко героя. А сега ще изброя набързо героите в поредицата и способностите им. До третият ще са по ранг. 
  • Джейкъб Портман - може да вижда гадини
  • Алма Перигрин - имбрин, може да се превръща в птица и да манипулира времето
  • Ема Блум - може да създава огън
  • Милърд - невидим (през цялото време)
  • Инох - може да съживява мъртъвци
  • Олив - може да левитира 
  • Бронуин - супер силна е
  • Хюго - може да командва пчелите, живеещи в стомаха му
  • Фиона - може да кара растенията да растат 
  • Хорас - може да предвижда бъдещето, но само в съня си
  • Клеър - има допълнителна уста отзад на главата си
Милърд е любимият ми герой, защото той е умен и амбициозен. Също като мен държи на книгите и го боли, ако види някоя от тях наранена. Никога не изоставя приятелите си. Впечатлява с характера, а не с външността си (тъй като няма такава 😂😅).

Друга важна част от всичко това, което е поредицата, са гадините и гладните. Гадините са гладни, които са се хранили с достатъчно чудати (ъхъм), а гладните са чудати превърнали се в тези, които са, чрез експеримент, който е ключов за сюжета. 

Сюжет 5/5:
Нямам си на идея как да ви споделя за действието и развитието на книгите, което представява сюжета, без да ви спойлна нещо, така че carry on и това беше от мен. 

Приятен ден! Благодаря ви, че все още ми обръщате внимание 💗


The Bookish Fangirl излиза

Коментари

  1. Много, много добра книга. Тя ме разби! Чета я непрекъснато. Отлична е работата на автора!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено! Дори си мисля скоро да я препрочета 😁

      Изтриване
  2. Анонимен14.12.22 г., 14:28

    Това е най-хубавата книга и поредица, която с удоволствие чета!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено те разбирам! Много увлекателен стил на писане има!! 🥰

      Изтриване

Публикуване на коментар

Popular posts