Да прочета листове и Книжни Равносметки?

Здравейте, книжни дракони!
Още от едномесечното си изчезване през януари, което всъщност не е нищо чак толкова чудно за мен, не съм писала нито един TBR лист или пък Книжна равносметка. Честно да ви кажа, в началото бях малко разочарована от себе си, понеже това бяха любимите ми постове за качване, а сега нямам никакво желание да се занимавам с тях.

Наскоро обаче осъзнах, че причината, поради която не качвам Да прочета листове, е защото съм читател на настроения. Да, моят момент за осъзнаване, май че позакъсня малко, но пък поне го имаше. Идеята за правене на такъв вид публикации много ме радваше, но накрая винаги се оказваше, че не съм прочела почти нищо от набелязаните книги и се разочаровах. Просто мисълта, че трябва да прочета тези и тези книги, ме отказваше да ги чета и в последствие се насочвах към други. Жалко е за самите постове, защото наистина бяха интересни, аз лично обожавам да чета такива, но просто не се разбираме с тях. И все пак бих могла да продължа да ги пиша за разнообразие на вас читателите, но не виждам смисъл да си губя времето с нещо, което не ми върши работа. Вие какво смятате?


Книжните равносметки от друга страна ще си останат. По едно време дори си мислех дали да не ги направя седмични, но после осъзнах, че накрая пак ще ги пиша един път на месец. Чудех се и дали да не качвам сезонни, по-мащабни равносметки, но не се сещам, какво по-различно бих могла да напиша в тях, така че и те отпаднаха. И накрая останаха добре познатите месечни равносметки. В тях реших да включвам:

  • книгите, които съм прочела
  • книгите, които съм си купила
  • интересни филми/сериали, които съм изгледала
  • музиката, която най-ми е харесала
  • събитие или друго, на което съм присъствала
  • нещо ново, което съм написала (както за блога, така и на други места)
Разбира се, не всяко едно от изброените по-горе, ще присъства всеки месец, но това е общата идея. 

Мерси, че ме изслушахте (прочетохте? видяхте? да му се не види...). Приятен ден ➺

Коментари

Popular posts