Няколко факта за човека зад публикациите

Здравейте, книжни дракони!
Реших, че няма да е проблем, ако разнообразя атмосферата в блога, с нещо малко по-различно. От дълго време разглеждам публикациите, включващи факти. Може да са книжни, за сериали, за човека, който ги пише и др. В началото бях решила да напиша само факти за книжната ми рутина и нещата, които обичам свързани с литературата, но не успях да се сетя за достатъчно. Така този пост, прерасна в такъв, включващ факти за мен като цяло.
Приятно четене 😄


  1. Казвам се Мелани Шакири
  2. Родом съм от Перуджа, Италия, но по-голямата част от живота си съм прекарала в Перник, България
  3. Зодия Везни съм и определям като вярни повечето неща, които пишат за мен
  4. Харесвам чуждите езици
  5. Обичам всички животни и никога не съм се и не бих се държала лошо с тях по никакъв начин. И все пак си имам любимци сред тях, те са - котките, кучетата, змиите и конете
  6. Имам млада котачка - дивачка на име Миси
  7. Слушам почти всякаква музика, но главното ми предпочитание е рока. Queen и AC/DC са любимите ми банди
  8. Живея с книги още от както съм се родила, тъй като майка ми чете много. Израснала съм с приказки като "Пинокио", "Моливко и Сръчко" и Братя Грим, за лека нощ. Започнах да чета от ранна възраст
  9. Написах първата си "творба" на 9 години - малко разказче, което беше замислено добре, но не става за пред публика
  10. Обожавам всичко свързано с митичния свят и магията
  11. Любимото ми свръхестествено същество е дракон. Искам да имам дракон!
  12. Гледам най-вече сериали или поредици филми
  13. Никога не съм препрочитала книга
  14. Гледала съм някои от сериалите, които обичам по 7 пъти сезона
  15. Не съм сигурна кой е любимия ми цвят. Двуомя се между няколко. Но предполагам, че с времето ще разбера
  16. Пиша в жанровете ужаси и фентъзи
  17. Повечето от книгите, които съм прочела са фентъзи, на моменти ужаси, но има и няколко романтики, а тук-там може би ще намерите и някое криминале
  18. Мечтата ми като порасна (това прозвуча като от дете първи клас) е да стана известен писател
  19. Много лесно се отказвам от нещата, които правя
  20. Имам естесвено къдрава коса (това май беше ненужна информация)
  21. Винаги гледам да използвам книгоразделител, а той трябва да е с цвят/цитат, който да отговаря на книгата, която чета
  22. Много харесвам сладко
  23. Още от 4 годишна се занимавам с бойни изкуства
  24. Иска ми се да мога да имам свободата на отминалите времена. Да живея във ферма, да си отглеждам храната, да яздя през обширните ливади около мен и да няма всичките тези технологии
  25. Възхищавам се на всякакви видове оръжия, без огнестрелните. Харесвам камите, ножовете, лъковете, арбалетите, мечовете и другите подобни
Доообре. Надявам се, че ви е било забавно да научите повече за мен и за моята рокерска, търсеща свобода душа *хили се неловко* Ъм, това беше от мен. Хубав ден! ↠

Коментари

Popular posts