"МеждуСвят" от Нийл Геймън и Майкъл Рийвс



Здравейте, книжни дракони!

Имам тази книга от близо четири години? Добре, това не трябваше да е въпрос. Имам тази книга от близо четири години. Окей, така става. Наскоро, заради доста настоятелното и включващо доводи като "Аз тия книги за какво ги купувам?! Трябва и да ги четеш за разнообразие!" решение на мама, прочетох "МеждуСвят". 


Ох, само ако знаех как точно да ви обясня за случващото се в историята, така че да го разберете! Не ме нападайте, не ви наричам глупави, просто самата аз схванах само някъде 2/3 от книгата и повярвайте ми не беше, понеже не й се отдадох напълно (и все пак я глътнах за по-малко от 24 часа 😐). Бяха виновни непрестанните астрологични и физични термини! Доста неприятно нещо, за моята неразбираща се с физиката, същност...

Останах доста разочарована от Нийл Геймън този път. Досега винаги съм плакала, подскачала,гневила, изобщо имала съм някаква емоция, каквато и да е, докато съм четяла негова книга. Но сега просто исках да свърши. Съдбата на героите не ме заинтригуваше, камо ли да ме държи на тръни. Да, сюжета беше интересен и начина на писане беше добър, но просто я нямаше онази специална частица, която прави книгата важна. Не мога да ви кажа какво точно не ми хареса, защото не съм сигурна. Знам просто, че имаше нещо липсващо!


Оценка 3/5 звезди.

За тези, които се интересуват - има още две части, от които само едната е преведена на бълграски.

Коментари

  1. От автора съм чел само "Книга за гробището" и сякаш ми беше предостатъчно... Въобще не ми хареса. На "МеждуСвят" и бях хвърлил око, но ето, че и ти затвърждаваш впечатленията ми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За "МеждуСвят" ще ти препоръчам да не я захващаш. Но тъй като Нийл Геймън ми е любимия автор, ще се радвам, ако пробваш отново с "Коралайн" или "Никога, никъде, никой" (има ревюта за тях в тук, в блога). Страхотни са! Благодаря, че се спря на блога ми!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Popular posts