Любимата ми "Никога, никъде, никой" от Нийл Геймън!



Здравейте, книжни дракони!

Знам, че го казвам всеки път, но това е любимата ми книга на Нийл Геймън! Начинът на писане, героите, сюжета, всичко е просто толкова... перфектно. Хуморът, с който покрива като със захар всичко, целостта на персонажите и интересните обрати, правят историята толкова лесна и приятна за четене. Не знайно поради каква причина, отлагах прочита на "Никога, никъде, никой" месец-два, но веднага щом я започнах се влюбих в нея. Леко объркана, напълно откачена и супер завладяващата, тя ме грабна и не ме пусна дори няколко дни след приключването й.

Анотация:
В приказките доброто се възнаграждава, но в живота невинаги е така. Ричард Мейхю очевидно не го знае. Когато помага на ранено момиче на лондонска улица, той съсипва и новия си костюм, и годежа си. И това се оказва далеч не най-лошото. Защото попада на място, за което се знаят две неща: че се намира някъде под истинския Лондон и че там лесно можеш да се разделиш с живота си. Подземният свят всмуква Ричард, но преди това е погълнал сънищата на миналото, забравените истории и вчерашните герои. Свят лабиринт, в чиито шахти дебне нещо смътно, лепкаво и неназовимо. И няма обратен път.
Независимо от любовтта си към тази книга и от пропастта, в която ме вкара, си нямам на идея какво повече да ви разкажа за нея. Ако се опитам да допълня дори само с няколко дребни подробностти, има възможност да ви издам нещо важно, защото тази книга е такава. И една обикновенна едносрична дума може да се окаже също толкова важна, колкото цяла сцена. Дори, когато си мислите, че сте в безопасност и сте напълно убедени, че сте наясно с всичко, дори, когато просто знаете, че няма с какво повече Нийл Геймън да ви изненада... Ще се окаже, че всъщност не е така и сте се бъркали дълбоко. Героите ще ви карат да се нервирате на идиотщината им, да се радвате на хубавите им моменти и да плачете на нещастните. 


Както предполагам сте разбрали вече оценката ми е една огромна петица! Препоръчвам я на всички. Няма значение на кой жанр сте любители, защото тук ще намерите по нещо от всички. Моля, ако сте я чели или ако я прочетете, да споделите мнението си с мен!





Коментари

Popular posts