Кой е човекът зад публикациите на The Bookish Fangirl?

Аудио версията 🎤 на този пост може да чуете в едноименния ми подкаст или на линка ето тук 🎧

Здравейте, книжни дракони! Аз съм Мелани и днес най-накрая се престраших да напиша този пост, в който да ви разкажа малко повече за себе си, за това което правя сега и за плановете, които имам за бъдещето.

Родена съм в Италия, но още от ранна възраст живея в Перник. Засега знам пет езика – български, италиански, английски, испански и руски (два от които са още в процес на изучаване), но имам намерението да науча още – сред които норвежки, арабски, японски, френски и т.н. Надявам се някой ден дори да мога да се нарека полиглот, тъй като обожавам езиците. От четири годишна се занимавам с всякакви бойни изкуства, като до преди три години никога не съм имала късмета да се задържа дълго в един клуб. Но сега съм част от семейството на клуб “Fighters-NSA” (линк към страницата тук), където тренирам карате и най-сетне мисля, че намерих своето място. От другата страна съм и огромен маниак на тема сериали. Изгледала съм ужасно много, но винаги ще си имам два най-любими – „Живите мъртви“ и „Свръхестествено“. Обичам всякакви животни, обаче съм най-привързана към котките, кучетата, конете и змиите. Какво да ви кажа *смее се* А вкъщи си имам женска котана на име Миси.

Отговаряйки на зодията си – везни, винаги съм се чудела какво точно искам да правя за напред. Подхващам едно нещо, правя го, радвам се, но след по-малко от две седмици, вече съм го пуснала, а ентусиазмът ми се е изместил върху нещо друго. Обожавам литературата, но и науката, харесвам спортните дейности, но същевременно съм и човек на изкуството.

Хубавото обаче е, че след доста години несигурност, през 2018-та най-сетне открих онова, с което искам да се занимавам до края на живота си. Това, което искам да уча, да работя и с което искам да живея... книгите.

Страстта ми към книгите се разпали още от най-ранна възраст, когато разлиствах новите страници на историите и се взирах удивено в хубавите картинки, и не ме е изоставила и до сега. Обичам всичко свързано с книгите. Обичам да говоря за книги, да ги чета, да ги разглеждам, да ги купувам, обичам дори да ги мириша. Поради тази причина създадох блога си melithefangirl, за да мога да споделям с вас, моите читатели, любовта си към добрите произведения. Затова навлязох в букстаграм и книжното Фейсбук общество с профила си The Bookish Fangirl (линкове съответно тук и тук), за да намеря приятели, които се интересуват от същото нещо като мен самата. Затова създадох подкаста си със същото име (линк тук), за да мога не само да ви напиша, а и за да ви кажа колко точно се интересувам от литературата и областите, които тя обхваща.

А неотдавна тази моя страст се разпростря и над създаването на книги. Осъзнах, че призванието ми е да измислям истории, да създавам нови светове, да пиша (ето тук може да прочете някои от произведенията ми). Горда съм да обявя, че след четири дълги години на изпипване на детайли, записване на подробности, правене на колажи и други подобни дейности, сред които не рядко и самото писане, първият ми роман, на име „Кралството“, вече е готов. Също така имам и купчина разкази, някои от които написани в момент на екстаз в три часа през нощта, обхващащи жанровете фентъзи, научна-фантастика и ужаси. С един от тях – „Да бъдеш мъртъв“, спечелих първо място в конкурс за най-страшен разказ през началната си година в гимназията.

А най-голямата мечта на това малко момиче от голям град е някой ден да успее да създаде нещо, което обича, и което вие, читателите, също да заобичате.

Коментари

Popular posts