♥️ "A discovery of witches" и нетърпението ми за 2-ри сезон ♥️

Arbatel: The Arbatel de magia veterum (Arbatel: Of the Magic of the Ancients) is a Renaissance-period grimoire – a textbook of magic – and one of the most influential works of its kind.
Здравейте, TV дракони! Днес ще прекъсна обичайния си поток от ревюта на книги, който в последно време залива блога ми, за да споделя с вас мнението и впечатленията си от "A discovery of witches". Обичта ми към книгите на Дебора Харкнес дълго време ме спира от гледането на адаптацията, тъй като ужасно се притеснявах, че няма да ми хареса и ще ми остави горчив вкус към историята и героите. "A discovery of witches" обаче се представи страхотно!

Оригинално заглавие - "A discovery of witches"
Базирано по книгите на - Дебора Харкнес
Дата на излизане - 14.09.2018
Жанр - фентъзи, романтика, драма
Написано от - Kate Brooke, Tom Farrelly, Sharlene James, Sarah Dollard
Режисирано от - Juan Carlos Medina, Alice Troughton, Sarah Walker
Снимано в - Англия, Италия, Уелс
*планирани са още два сезона по следващите две книги

Списък на героите и изигралите ги актьори:
  • Диана Бишъп - Тереза Палмър
  • Матю де Клермон - Матю Гуд
  • Сара Бишъп - Алекс Кингстън
  • Емили Мадър - Валъри Петифорд
  • Маркъс Уитмор - Едуард Блюмел
  • Мириъм Шепърт - Айша Харт
  • Питър Нокс - Оуен Тийл
  • Сату Ярвинен - Малин Буска
  • Изабо де Клермон - Линдзи Дънкан
  • Джилиън Честърн - Луис Брийл
  • Жербер - Тревор Ийв
  • Агата Уилсън - Таня Муди
  • Жулиет - Еларика Джонсън
  • Хамиш Озбърн - Грег Макхъг
A Discovery of Witches season 2: Everything you need to know
Начинът, по който си представях персонажите, докато четях книгите, определено бе малко по-различен от онзи показан в сериала. Даденото физическото описание не винаги пасваше напълно на избраните актьори. Но едва след първата серия се случи чудо... Актьорите успяха така да ми повлияят с отличната си игра, че за мен вече те бяха "правилните"! Какво толкова, ако съм си представяла косата на героинята по-тъмна? Ще ми мине. С ръка на сърце, мога и ще кажа, че изборът на актьорите е направо перфектен. Всеки от тях играеше ролята си с усет и успяваше да предаде чувствата и същността на героите създадени от Харкнес безпроблемно. Отношенията между двамата главни герои - Даяна Бишоп и Матю де Клермон, бяха реалистични и не изглеждаха насилени. 

Сюжетната линия вървеше плътно с написаното в книгата, което много ме зарадва. И все пак, за да могат да вместят цялата първа книга, в онези златни осем епизода от първи сезон, е трябвало да направят някои съкращения, които за радост са минимални и направо незначителни. Докато гледах си припомних всяка емоция, която преживях по време на първия си сблъсък с вселената на "Аз, вещицата", а също така успях и да изпитам няколко нови! Докато гледах епизодите, изпитвах нещо близко до топлината на уюта, както се сетих по-късно - същото нещо, което ми бе донесла и книгата. 

'A Discovery of Witches' Season 1 Review: The Next Generation of Women on TV is Here | Fangirlish

"A discovery of witches" ме изостави в нещо средно между екстаз и нетърпение! Иска ми се втори сезон вече да беше излязъл, за да мога да продължа с него веднага след края на първи *пуска сълза*. Но с цялата ситуация покрай коронавируса най-вероятно ще ми се наложи да изчакам чак до 2021г. *пуска две сълзи*

Обобщение: ако все още не сте разбрали, препоръчвам сериала и му давам 5/5 звезди!

Благодаря ви, че останахте с мен до края на ревюто!
Приятен ден и останете здрави! ♥️

Коментари

Popular posts