Коледни подаръци за 2020г 🎁

Здравейте, книжни дракони! Вече е станало традиция в блога ми, да споделям с вас радостта си от получените подаръци на Коледа всяка година. Така че няма да разваляме традицията сега, нали? Подаръците разделям на двете категории, за да е по-лесно разграничаването им. Хората, които са ми ги подарили, няма да бъдат споменати, за да не нарушавам анонимността им. Нека започваме:


Книги:

  • "Граф Монте Кристо" Том 1 и Том 2 от Александър Дюма (Издателство Изток-Запад, колекция "Върхове") - може би не знаете, но в последно време съм полудяла за класики. А какъв по-добър представител на приключенските класики би могъл да се намери, освен книгите на Дюма? Пък и новите издания на Изток-Запад са направо божествени, с твърдите си корици, оригинални рисунки и красиво оформление!
  • "Сладка теорема" от Франко ди Маре (издателство Gourmet) - признавам, не съм чувала досега книгата, но нали това е част от чара на подаръка, да е неочакван. Вече имам няколко книги от издателството и досега не са ме разочаровали. А и с това заглавие, очаквам нещо наистина... сладко :)
  • "Винената афера" от Питър Мейл (издателство Gourmet) - поредната неочаквана, но звучаща интересно книга. Препоръчвам да се чете с чаша ароматно, червено вино. 
  • "Морски обреди" от Уилям Голдинг (издателство Ciela) - не съм чела "Повелителят на мухите", но след всичките тези позитивни ревюта и това, че се е превърнала в класика, знам, че ще е страхотна. Книгата звучи много интригуващо и различно. Морски приключения, Австралия, корабен дневник... Ооо, да!
  • "Чуй ме" от Silvi Amica (издателство MusaGena) - определено не е в обичайния жанр, който чета, нито пък съм чувала името на книгата, авторката или издателството, но ми се струва като страхотен начин за разширяване на книжния ми обектив. Това ще е първи ми поглед в света на поезията.
  • "Час за разплата" от Луиз Пени (издателство СофтПрес) - тук вече няма какво да кажа. Книгата е подарък от мама за... еми, мама. От нея знам, че поредицата е страхотен семеен (ако може така да го нарека?) трилър, който си заслужава всички (много) издадени досега книги. Аз лично, нямам мнение обаче, тъй като все още не съм ги чела.
  • "Снежна слепота" от Рагнар Йонасон (издателство Ера) - в последно време чувам, че скандинавците са станали най-добрите майстори в жанра трилър. За Рагнар (името му обаче!) пък разбрах, че е номер едно писател в Исландия. Кръв, смърт, убийство, Исландия, сняг, зима, Коледа... Трябва да се прочете!
  • "12 Фантастични Разказа с Неочакван Край" от Стоян Новаков и Делян Недев (издателство Фабрика за книги) - ми бе подарена от авторите малко преди Коледа. Като подарък от новоиздадени автори към книжен блогър. Благодаря ви за възможността!

Други:

  • Тефтер - цветът му е още по-наситено и красиво червено на живо. Има много интересна магнитна закопчалка, която минава през цяло, червен, малък разделител на страниците, както и химикал с функция за тъчскрийм. А аз го персонализирах като залепих прост червен плик за писма на последните му страници, за да има къде да съхранявам хвърчащите си листенца и перфорирах малка лапичка в долния ъгъл на всяка страница за вкус. 
  • Калиграфски комплект - МАЛЕ, от колко време искам всички тези неща. Дори наскоро се хванах, че завиждам на крал Томен от поредицата "Песен за огън и лед", че може да си слага печата в разтопен восък на писмата. А сега и аз имам такъв! За рождения си ден получих кристална писалка, а сега в комплекта намерих дървена писалка с пет връхчета за писане, така че в разстояние на два месеца имам вече цели две писалки. Към тях идват и листа от страхотна хартия, плюс пликове, в които да ги поставям! АаАа!!!
  • Музикален диск - не харесвам много, много българската музика, но този подарък дойде направо от Озоне с една от поръчките ми, така че... Ако беше диск с рок вече щеше да е друг въпрос, но...
  • OH! my lips - комплектът включва течно матово червило и молив за устни. Цветовете им не си съвпадат напълно, но пък огромен плюс е, че нямам нито едно друго червило или молив в тези цветове. Също така мириса на червилото е просто да го изядеш. Молива е мек и не дере устните при нанасяне, а червилото е от дълготрайните.
  • Rebel от Avon - миниатурно парфюмче за чанта и крем за тяло, които миришат еднакво. А как миришат само, ау!
  • Пантофи - меките пантофи със заешки уши са перфектни за зимните месеци. А и на кого не му трябват сладурски пантофи сега, когато си седим само вкъщи? Все пак трябва да имам какво да снимам с книгите си. Изчерпаха ми се хубавите, дълги до коляното чорапи вече...
  • Фигурка - това определено е един много приключенски настроен, блестящ, светещ, керамичен елен, който има шапка, пуловер и чантичка... Много го харесвам! Мисля дори да си го кръстя. Предложения?
  • Шоколад - завършвам поста с най-сладкия от подаръците. Черен (74% какао), швейцарски шоколад, който не се задържа много дълго цял :)
Интересно ми е вие какви подаръци получихте? И какви подаръци подарихте тази година?

Благодаря ви, че останахте с мен до края на публикацията!
Приятен ден и бъдете здрави!

Коментари

Popular posts