"Glow-up" напитка от GymBeam ✨

Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели 🥰


Тъй като в последните няколко забързани месеца, поставянето на цели за началото на новата година и зародилата се в социалните медии мания по здравословния начин на живот, успяха да ме обземат и мен - ето го и резултата. Реших да пробвам нещо по-различно, нещо на което досега не съм обръщала внимание.


Още от малка винаги съм имала неприятни проблеми с храносмилателната система и в специално със стомаха ми, който ми досажда и при най-малкото нещо. Затова, след като дори отрязването почти изцяло на лактозата и изцяло на глутена, имаха прекалено малък ефект (а аз определено не съм човек, който да спазва диети, така че тях ги нямаше в списъка), реших да пробвам с хранителна добавка. Като цяло не защото съм изключително запален атлет (при все и че тренирам, както карате, така и отскоро пилатес), а защото искам да внеса някакъв здравословен баланс в организма си, а Активния въглен и Фамотидина вече ми станаха за "добро утро" и "лека нощ".


Най-добрата ми приятелка намери по случайност този Bio Greens Mix от GymBeam, изпрати ми го и решихме да го изпробваме. Напитката изключително много наподобява на онази известна "зелена детоксикираща" отвара, която приема всяка Fit мацка в Тикток и бях леко скептична по начало, обаче притесненията ми бяха опровергани. Няма да заявя, че има някакъв чудотворен ефект и съм се вталила с десет сантиметра през петте дни, от които я пия, но определено ще отбележа, че чувствам стомаха си много по-спокоен и тялото си по-жизнено, след като я изпия 💚

 


Коментари

Popular posts