Новиниии! Издаването и писането на "Когато настане мрак" 🥳🥳💖

 


Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели 🥰


Ето едни наистина страхотни новини, които най-сетне мога да споделя с вас, след почти две пълни години мислене, писане и надежди. Сборникът ми - "Когато настане мрак", съдържащ 26 разказа, лавиращи между жанровете фентъзи, ужаси и научна-фантастика, най-сетне ще получи заслуженото си "физическо" издаване!! Ихууу 🥳🥳


Пиша произведенията вътре от осми клас, а сега съм 12ти клас. Издадоха го електронно още миналата година на 07.ноември. Корица има от една година. Но най-накрая ще мога да го докосна, да ви го представя. Дори да помириша дъха, на собствените си творби, собствените си мисли... Не е ли вдъхновяващо?


Малко повече детайли - всичко вече е подготвено, изображенията, които ще изпълват страниците, са изпратени на @izdavam, с които работя, редакцията е почти готова, и напрежението се надига в гърдите ми все повече! Нямам търпение да посрещна бебчето си на бял свят 😩💖


Благодаря и на всички вас, които ме подкрепяхте през това време! Благодаря ви, че направихте Мечтата ми възможност!! 🥰 

Коментари

Popular posts