От мечта към реалност (издаването на "Когато настане мрак") 🫶🏻💖

 


Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели 🥰🖤

Преди година и няколко месеца, когато бяха направени тези снимки, мечтата ми бе да съм писател. И не само писател, но и издаден автор. Някой, чиито произведения са също толкова разпознаваеми, колкото и името му... 

И все пак, колкото и пъти да съм си представяла външния вид на книгите, които ще издам, или "Мелани Шакири" изписано върху кориците им, винаги една част от мен се е съмнявала, че някога това ще стане реалност. Струваше ми се невъзможно. Още по-невъзможно ми се струваше, когато положих в началото на 2023-та като една от целите си за годината, да издам физическо копие на сборника си с разкази "Когато настане мрак", до края на 12-ти клас... Но го направих!

Да сбъднеш една от мечтите си е уникално усещане, изключително сюреалистично, но уникално! Горда съм със себе си и все пак все още знам, че имам дълъг път, които ще трябва да извървя. Знам, че няма да е винаги нагоре, а ще има и спадове. Но съм готова за тях, понеже всичко дошло след този момент, вече няма да ми се струва толкова страшно. Важното е да тръгнеш, това е най-сложното, после трябва само да не се спираш. Без значение е с какво темпо вървиш, защото достатъчно е, че ходиш!

Но едно нещо е факт - момичето от тези снимки, момичето, което четеше пред съучениците си за Деня на книгата един от разказите си, това момиче направи първата крачка към това да бъде жената, пишеща не само за себе си, която винаги се е стремяла да бъде!

Salut! 🖤



Коментари

Popular posts