"Където пеят раците" (филм)

 


Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели 🥹


Дълго време отлагах гледането на филма "Където пеят раците" по едноименната книга, станала бестселър преди почти година (май). От четенето на самата книга съвсем се бях отказала, даже реално никога не съм смятала да ѝ давам шанс. Извинявам се, имайки предвид, че вече съм го гледала, но по начало очаквах мелодраматична, романтична боза, която не веднъж да ме доведе до състояние на извъртане на очи с досада... Обаче попаднах на нещо напълно обратно. Разтърсваща мистерия с неочакван обрат, която всъщност ме доведе, не до моменти на отегчение, а до плътни десет минути смърчане и чист си рев. Не очаквах! Знам колко много хора бяха хвърляли ръце във въздуха при прочита на книгата и колко хвалби отнесе. Дори, сега като се замисля, не съм прочела нито едно негативно мнение, било то за хартиеното, или за филмовото произведение - "Където пеят раците". И с право! Това бе един от най-чувствените и  едновременно вдъхновяващи филми, които съм гледала тази година! Уникален! Вече нямам търпение да прочета и книгата 🖤

Коментари

Popular posts