"Девети Ноември" от Колийн Хувър 🍂

 

Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели 💌
На Девети Ноември ви радвам с ревю за поредната невероятна книга на Колийн Хувър - "Девети Ноември", а на десети ноември... ми, ще видим какво ще правя, още не съм решила.

Оригинално заглавие -
Автор - 
Издателство - 
Преводач - 
Оформление на корицата - 
Брой страници - 
Година на издаване в България/чужбина - 
Вид корица - 
Цена -

За автора:
Колийн Хувър е родена на 11 декември 1979 г. в Салфур Спрингс, Тексас, САЩ. Израства в Салтильо, Тексас, където завършва гимназия през 1998 г. Получава бакалавърска степен по социални дейности от Тексаския А&М университет в Комерс. След дипломирането си работи като социален работник и учител.

През 2000 г. се омъжва за Уилям Хийт Хувър, с когото имат трима сина.

От малка е запалена по четенето и пише кратки истории за приятелите и семейството си. В края на 2011 г. започва да пише първия си роман.

Любовният ѝ роман „Slammed“ от поредицата „Раздяла“ тя публикува самостоятелно в „Амазон“ през януари 2012 г. Историята в него е вдъхновена от песните на американската фолк-рок група „Авент Брадърс“, а текстовете им включени в нея. Той получава добра оценка от критиката и бързо става бестселър, донасяйки ѝ договор с издател и давайки старт на успешната ѝ писателска кариера.

През 2012 г. е издаден първият и роман „Без Хоуп“ от поредицата „Безнадеждно“, а през 2013 г. е издаден следващият роман от нея „Да изгубиш Хоуп“. В първата книга историята е разказана от страна на главната героиня Скай, а във втората от другия главен герой Холдър.

Колийн Хувър живее със семейството си в Тексас.


Анотация:
В деня, преди да се премести в друг град, Фалън среща Бен – млад талантлив писател. Ненавременно възникналото помежду им привличане ги подтиква да прекарат заедно последния ден на Фалън в Лос Анджелис и нейният наситен със съдбовни преживявания живот се превръща в творческото вдъхновение, което Бен винаги е търсил за своя роман.
На следващия ден всеки от тях продължава да живее своя живот, изпълнен с различни изпитания, но двамата се уговарят да се срещат всяка година, на една и съща дата. До деня, когато Фалън вече не е сигурна дали Бен й казва истината, или е измислил идеална реалност в името на неочакван и драматичен сюжетен обрат.

Моето ревю:
ТОЗИ ОБРАТ!
Мили Боже, опази ме, очаквала ли съм такъв обрат с почти криминален привкус в романтична книга? Ни най-малко! Обожавам ли факта, че все пак го имаше? Бръххх, разбира се, че да!
Интересно допълнение е, че го четох в една почивка на работа (то цялата книга я четох на пресечки в малкото свободни мигове, които успявах да си открадна) и просто... закъснях да вляза, ама това няма значение. А пък една друга сцена, свързана с едно писмо, я четох точно преди работа в съблекалнята и понеже съм си лигла се разревах. Цветна картинка просто... 
Но това е въздействието, което има Колийн Хувър върху мен. Определено досега не ме е разочаровала с нито една от творбите си. Затова и когато отидох в кварталната библиотека с майка ми преди няколко седмици в търсене на ново четиво и видях, че имат разочароващото количество от само една Хувърова книга, знаех че трябва да е моя. Не да я крада, а да я чета де. Лошото на малкото избор е, че има много малко избор, хубавото е, че... има много малко избор. Везна съм, трудно решавам каквото и да е. Така се улесних доста.


Не знам такъв ли ми е бил периода - на възможност за хиперфокус, или просто книгите, които четях са били уникални. Но "Девети Ноември" се оказа поредното четиво, от което не можех да откъсна очи. Беше ми много интересно да наблюдавам историята през погледа и на двамата влюбени. Учудващото при книгите на тази авторка е, че за разлика от тези на останалите, при които похватът прекалено често довежда до момента, в който си казвам "Ох, искам го само този персонаж. Този другия защо изобщо ми го даваш, много е скучен.", при нея това никога не се случва. Еднакво интересни са ми и двамата. 
И дори, че стилът и на писане би могъл да се сметне за леко опростен (със сигурност не наподобява Стивън Кинг, да речем), това само добавя към удоволствието. Историите, които разказва винаги са леко заплетени, грабващи и хубави, затова не е нужно допълнително утежняване на стила, че да са приятни за четене. 

На "Девети Ноември" от Колийн Хувър давам 5/5 звезди ✨ 

Благодаря ви, че останахте с мен до края на ревюто! 
Приятен ден и останете здрави 💞

Коментари

Popular posts