"Bodies" (сериал) 🕰

 Здравейте, ТВ дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели ✨
 Освен читател винаги съм била и човек, който гледам филми и сериали. В такова количество, че достигам опасна близост с маниак на тема филми и сериали. Основно в жанровете фентъзи, научна-фантастика и трилър, но от време на време също така се наслаждавам и на ужаси, романтични или комедии. Сериалите определено са ми по-голямата слабост и дори съм си създала рутина - всяка вечер по време на вечеря и след вечеря тРяБвА да бъдат изгледани поне две серии. Е, не винаги ми се получава, но се старая. Поради тази причина, сметнах за логично да започна да споделям с вас тук, в блога си, мнението ми и за различните сериали и филми, които гледам. От време на време вече съм го правила, но може би е въпрос на време (много времена станаха...) да започна да качвам такива ревюта по систематично. Вие какво мислите? 


 Идеята ми хрумна след като края на миналата година изгледах доста нашумелият сериал "Bodies". Един сезон, осем серии и влудяващо добър сюжет!
Ето, започнах вече... Значи просто няма как - този пост ще се превърне в ревю за сериала "Bodies" 👀

Име - "Bodies" 
Година на пускане - 2023та
Продукция - Netflix
Националност - Англия
Продължителност - 1 сезон, 8 серии по 57мин
Актьори - Shira Haas, Amaka Okafor, Stephen Graham, Jacob Fortune-Lloyd, Kyle Soller, George Parker, Tom Mothersdale
Режисьор - Marco Kreuzpaintner и Haolu Wang
Продуцент - Paul Tomalin
Трейлърhttps://youtu.be/RyZjIPB8paw?si=xwi0LVhLfWDSc1-L


Анотация:
Четирима детектива. Четири времеви линии. Един труп. За да спасят бъдещето на Великобритания, първо трябва да разкрият убийството, променило хода на историята.

Моето ревю:
В началото бях леко скептично настроена към сериала, тъй като рядко попадам на британски продукции и то с неизвестни актьори, които да ми харесат. Но, взимайки предвид целия този шум, който се вдигна около "Bodies", нямаше как да не му дам шанс. А и мама, с която гледам тези филми и сериали, също му беше хвърлила око, така че едва ли не вече беше решено, че ще се гледа 😏
Трябва да призная, че като цяло съм човек, който обожава обърканите произведения, особено научно-фантастичните такива. Обичам да гледам/чета неща, които да ми бръкнат в мозъка и да ме накарат да мисля. Но наистина да мисля. Да се чудя и да чакам с нетърпение да изгледам следващия епизод, за да разбера дали предположенията ми са правилни и какво всъщност се случва. Да спекулирам и да не мога да спра да разсъждавам над предоставените "улики" с надеждата, че ще достигна към правилния край. Еми, на тази тема, "Bodies" е перфектната изключително объркана научна-фантастика! Всеки епизод, всяка минута до последно те държат под напрежение и те побъркват със своята мистерия, така бавно и методично разгръщаща се пред очите ти.
Наричам го научна-фантастика, тъй като това е преобладаващия жанр, от който се виждат детайли, но през този един сезон със сигурност ще откриете сцени на кървав трилър, житейски моменти и исторически нотки, които допринасят за направата една страхотна атмосфера. Преплитането на четири времеви линии, които в началото не можах да определя точно по хронологичен ред, е интересно хрумване, но не само. Това е и ключовия момент, около който се върти цялата история за непознатия труп. 


Независимо от малкото си на брой серии, "Bodies" влиза под кожата на този, който го гледа, и остава там дълго след като последните минути изтекат.
Най-интересното е, че криминалният мотив, който в началото ми се струваше по-маловажен от преплитането на времевите линии и опитите ми да разгадая кой в кое време реално е, се оказа онова върху което е трябвало да се съсредоточа и където (не е спойлер/подсказка) реално се крие научната-фантастика! 
Останах очарована, възхитена и направо пометена от тази продукция, затова и няма какво да се чудя повече...
 
На "Bodies" (2023) давам пълните 5/5 звезди ★

Благодаря Ви, че останахте до края на ревюто!
Приятен ден и лека седмица!



Коментари

Popular posts