Книжният ми списък за Пролетния Панаир на Книгата в гр. София - 2024г. 💀📖

 

Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели 💌
Забелязах, че от доста години вече (поне три) не съм споделяла с вас списъка си с книги за Панаира на книгата 😳 В последните години по принцип нямам и много желание за четене, което довежда до липса на интерес в това, което се случва в литературната "индустрия" и до нежелание да си купувам нови книги. Тази година обаче вървя стабилно и сигурно напред по пътя към завръщането на старите ми хобита и интереси - като едно от най-важните сред тях е четенето 📖 Ето че от януари досега вече съм прочела/изслушала 23 от 40те книги, които съм си сложила като предизвикателство в Goodreads, и съм много горда със себе си! Миналата година едва стигнах до 30 творби за 12 месец, а сега ги достигам само за 5 месеца. Най-хубавото от всичко това е, че не само чета, но и се наслаждавам на прочетеното, мисля през свободното си време за книги и фендъми, разглеждам страници за литература, чакам с нетърпение часовете, в които съм свободна да чета, искам да си купувам нови книги и да разучавам нови писатели. Чувствам се отново, за първи път от доста време, като себе си 🥰
Затова трябва да отпразнуваме това постижение в развитието ми като "почти-възрастен" с един хубав (не много дълъг) списък с книги, които съм си набелязала за Пролетната Алея на Книгата 2024та Година 😚


Започваме с най-очаквания, най-важния, най-желания Комикс - "Живите мъртви" от Робърт Къркман 💭 Не мога да ви опиша от колко време (от 2019 година) чакам втория компендиум на "Живите мъртви"! На всеки панаир и алея на книгата ходя с надеждата Artline Studios да са го издали без да разбера, че да си го взема... Ами, ето че късмета ми се усмихна и скоро тази тухла ще бъде моя. През това време, докато дойде моментът да споделя ентусизъма си с вас във видео формат, може да прочетете в блога ми ревю за първия компендиум 🧟‍♀️ 


В списъка за второто място се борят две книги - "Кутията на Гуенди" и "Харесвате го по-мрачно" от Стивън Кинг (и двете на издателство БАРД) 💀 Чудя се дали искам да си взема роман или сборник с разкази. Въпреки, че пиша разкази и аз самата издадох сборник, не съм голям любител на кратките произведение. Но пък все пак това е Краля... Решението очаквайте след Панаира хаха


После идва наскоро излязлата на българския пазар "Зад една затворена врата" от Дж. Д. Баркър (издателство Плеяда), която просто е задължителна. Ако не сте наясно с манията ми по Баркър и творчеството му (основно творчеството му), то можете да се запознаете чрез стабилния списък в блога ми с ревюта на негови произведения. 


Накрая завършваме списъка със "С добри намерения" от Майк Оумър (издателство Милениум), която е продължението на най-новата му поредица кървави трилъри. Не съм ги чела още, но са едни от любимите на майка ми и тъй като библиотеката ни е обща = "Отиват в СПИСЪКА" 


Обмислям и дали да не си взема "Отмъстител" от В. Е. Шуаб (издателство Емас), тъй като преди месец някъде прочетох "Злодей". Проблемът е, че за разлика от други книги на В. Е. Шуаб (за които също имам ревюта в блога), не съм сигурна, че тази изобщо ми хареса достатъчно, за да продължавам поредицата, или май ще си ги оставя до там. Плюс че "Злодей" завърши така все едно е първа и последна част... 


*


Ще ми е интересно да чуя вашите набелязани книги за Пролетния Панаир на Книгата в София 2024 ☺️ 

*Най-вероятно ще ходя на 24.05, така че ако някой иска да се срещнем, да се запознаем и да си поговорим за книги, винаги съм насреща ☀️


Благодаря Ви, че останахте с мен до края! 
Приятен ден и останете здрави! ♥️ 

Коментари

Popular posts