Наскоро споменатото ревю за "Джойленд" от Краля

Здравейте,книжни дракони! Първо исках да ви благодаря изключително много за вижданията на последната ми публикация. Второ за тези от вас,които са я прочели,както и обещах,ето ме тук с още пикантности за "Джойленд".

Оригинално заглавие - "Joyland"
Автор - Стивън Кинг
Сюжет - От Goodreads
Издателство - Плеяда
Брой страници - 347

Това е първата ми прочетена книга на Кралят и тъй като попринцип съм малко бъжлива ( :P ) реших да пробвам с някоя по-лека негова книга. Мога да кажа,че независимо от слабите мнения за "Джойленд" аз я харесах изключително много. Признавам си,че първите 100-тина страници беше малко бавна,но все пак хубаво написана. Нататък вече ме изуми. Действията и мислите на главния герой и тези около него започнаха да се движат с главоломна скорост. Имах доста предположения за това,кой може да е убиеца и повечето се въртяха около "продаващите щастие". Бях много негативно настроена към Еди Паркс и Фреди Дийн, а към Лейн,еми да кажем,че начина по който се държеше с Дев направо ми разтапяше сърцето. Но както разбрах по-натам,хората могат да лъжат убедително. 

Момченцето много ми хареса. Говореше като възрастен човек и независимо от това колко майка му се опитваше да прикрива реалността то все си пробиваше път навън. 

Краят имаше двоен удар. Нещо като два края. Единият (първият) те караше да стоиш на нокти прехвърляйки страниците като листа при буря. Вторият от друга страна беше от типа,който знаем какво ще стане,но се надяваме автора да го прескочи.

Това беше днес от мен. Доста кратичко,но пък затова ще ви оставя няколко снимки от илюстрираното издание,които намерих в Pinterest. На книгата давам 4.5/5 звезди.




Popular posts