Моята първа книжна равносметка - Август 2018

Здравейте,книжни дракони! Вече е 4 септември,но аз все пак реших да кача нещо,включващо август месец. Това ще ми е първият път, в който ще пиша нещо друго освен ревю. Много често започнах да срещам наименованието "Книжна равносметка". До колкото разбрах става на въпрос за разглеждането на прочетените или купените книги през определения месец. Надявам се да съм права,защото това ще е днешната публикация.  И така...

 Книжна равносметка за месец Август!!!   

Краят на Юли,началото на Август бях на море. Винаги когато ходя си взимам нещо любовно или нещо включващо много вода. Тази година реших да е супер нашумялата поредица за Лара Джийн или поне първите две части,които имах под ръка. Независимо от почти нулевото време за четене,което имах там, успях да ги глътна и двете едва за някакви си четири дни. А останалите три,еми да кажем,че умрях от скука. Опитах да намеря някоя книжарница,за да се сдобия с третата част,но предполагам,че българите не обичат да им развалят курортската гледка, на барове и дискотеки, с книжарници. С няколко думи,не я намерих. Което увеличи раздразнението ми още повече,редом и с желанието ми най-накрая да се прибера вкъщи,където освен нея (като бъдеща книга), ме чакаха и още 17 книги. Поръчала си ги бях от една група за книги втора ръка,само за 20 лева. Каква оферта,нали?! Книгите са всичките любовни, от типа Cosmopolitan.  В инстаграм акаунта ми имам клипче на разопаковането им,ако ви интересува това е линка - The Bookish Fangirl !

А сега да продължим с частта след прибирането... Нещо бях малко заседнала в началото след като се върнах. Не четях и не пишех нищо. Още първият ден вкъщи си бях поръчала "С обич,завинаги,Лара Джийн" и вече я бях почнала. Но ми отне цели три дни,докато най-накрая не седнах една вечер и не прочетох оставащата ми половина. В този момент бях толкова въодушевена,че прочетох и още една книга. Книгата беше "Коралайн" на Нийл Геймън, бях си я взела същият ден от книжарница Ориндж  в Sofia mall. Знам,че звучи малко фантастично, да съм завършила една книга и прочела друга за една нощ,но все пак,имайте ми вяра.

Следващото ми четиво за този месец беше специално. Колкото специална може да е първата ти прочетена книга на Стивън Кинг. Кралят не ме разочарова. Реших,че като за първи път не искам да чета някоя от по-страшните му книги,напротив избрах тази,която всеки оценява за скучна и бледнееща пред другите му велики произведения - "Джойленд". Мога да кажа,че в началото (първите 100 страници) книгата изобщо не ме грабна. Беше добре написана,но нищо особено. И все пак колкото повече четях,толкова повече исках да чета. След средата натам,бях като сдъвкана и изплюта. Краят бе толкова разтърсващ. Но вижте,пак ви казах много. Останалите пикантности ще ги оставя за ревюто,което ще кача в близките дни.

А после се отдадох на опит за завършване на таз годишното ми,наложено от самата мен,предизвикателство. А то гласеше "Прочети всички поредици,които имаш",а за ваше сведение,те хич не са малко. Избраната поредица беше на Джеймс Дашнър - "Лабиринтът". Ако сте гледали филма, да знаете,че ще сте осведомени само за случващото се в първата част, натам вече е съвсем различно и изобщо не от типа - не добре различно,а приятно различно. Все едно да прочетеш втори начин на разказване на привидно един и същ сюжет. Беше интересно. И все пак в този момент разбрах,че аз не ставам за четене на цялата поредица на веднъж. До втората част включително се справях много добре,но третата вече ме влечеше все по-малко. Но,важното е,че завърших трилогията до края на месеца. По-точно,завърших третата част в 1:20 на 1 септември,но нищо. Ще го сметна за август.


А сега ще трябва да ви кажа чао. Надявам се да ви е харесало,знам,че на мен ми беше адски интересно да го пиша. За в бъдеще очаквайте още такива постове. Приятен ден!                                                                                                                    




Popular posts