Книгата,която успя да ме разплаче или "Книга за гробището" от Нийл Геймън

Здравейте,книжни дракони! Тук съм с нещо ново, даже току-що прочетено. Честно не съм чела много от книгите на Нийл Геймън, независимо, че обожавам начина му на писане и дори смея да кажа, че е любимият ми автор. Първата негова книга, която получих и почти веднага прочетох беше "М като Магия". Бих ви разказала колко ми хареса, но няма да развалям изненадата от ревюто, което ще кача скоро. А сега да продължим към "Книга за гробището"....


Не много уместно, независимо, че беше по мое настояване, получих тази книга за 1 юни. Засега успявам да си измоля подаръци за всеки празник и такъв за възрастни, и такъв за деца. Много съм добра в това! Видях обложката на книгата с кратко описание към нея върху предшественичката ѝ от същият автор. Влюбих се в историята веднага и също по това време реших, че трябва да я имам. Кажете ми, кой не харесва истории за момче, което бива гонено от убиеца на семейството му още от бебе и попада в гробище, където го отглеждат духове?! Не е ли сърцераздирателно и страшно едновременно?

Тъй като бях супер ентусиазирана, за момент се изплаших да не би да се разочаровам, може би нямаше да ми хареса толкова колкото се надявах, но не, даже обратното, харесах я повече отколкото съм се и надявала. Между малкото страници авторът успя да разкаже за цели 15 години от живота на момчето, но не по онзи сбит, дразнещ начин, а много хубаво, дори не разбрах кога от едно събития до друго то успя да порасне. Хареса ми също и това, че главният герой беше изпълнен с онзи детски ентусиазъм, че правеше забранените неща. Не казвам, че подкрепям прикритото (и не само) бунтарство, но точно това правеше героя истински. Искам да кажа, никое дете не слуша. Но същевременно порасна и се влюби, от пръв поглед. Беше много сладко! А краят ме разплака, а да повторя отново, аз трудно плача на книги.

Изданието, което си взех имаше и илюстрации. Страхотни илюстрации!

Давам ѝ 5/5 звезди с цялото си сърце , с две ръце и два крака! Много ще се радвам, ако я прочетете и после споделите мнението си с мен ❤️

Коментари

Popular posts