Коледни подаръци - Фламинго и Игра на тронове

Здравейте, книжни дракони. Вече дойде края на 2018, а аз най-сетне намерих време да седна и да напиша пост, включващ коледните ми придобивки. Първо няколко въпроса към вас. Как прекарахте Коледа? Какви подаръци получихте? Кое ще запомните от тази Коледа? Сега нещо за моя "скромна" милост 😉

Получих индивидуална кутия от Фламинго, поръчана и подарена от мама. Дали ми хареса? Пробвайте с обожавам я! Независимо, че знаех, че подаръка ми ще е такава кутия, никога не бях си и представяла, че може да съдържа такива изумителни предмети! И то всичките на тема "Реликвите на смъртните"! Очарована съм! Нека споделя радостта си с вас, показвайки и описвайки артикулите един по един...



На първо място ще сложа книгата, защото на книгите винаги трябва да се отдава почетно място. Тя е "Истории от академията за ловци на сенки" от Касандра Клеър и е последната, която ми трябваше, за да допълня поредицата си. А каква е тухличка само! От заглавието й - "Истории....", очаквах нещо с 200, най-много 300 страници, а не 600! Ще има да чета!

Ако не знаехте, сега ще ви кажа, АЗ ОБОЖАВАМ СВЕЩИ! Ама като казвам обожавам, вечер преди лягане, отварям и мириша всяка, която имам. Така че беше просто немислимо да няма свещ и тук. Мама и Фламинго са се справили страхотно с избора на аромати за "Магнус Бейн" и "Ловци на сенки", а етикетчета и цветовете са просто Уау! Друг факт за мен е, че до Коледа нямах нито една значка с книжен мотив. А сега имам цели три, три страхотни значки, които мисля да почна да нося още в първия ден, в който изляза. Всяка една от тях си има мисъл от поредицата. На първата синьо и розово на бяло е написано "Every time I think I'm missing a piece of me , you give it back", което предполагам се отнася за Малек. Второто бяло на черно гласи "Sometimes the most ruthless heart speaks the most truth.". А третото и последното синьо на бяло със сив пушек по краищата ни казва "Impossible just means Try Again.".
Предпоследният предмет, който отворих през коледният ми следобед беше опаковано и сложено в отделна кутия, защото както Фламинго са обяснили на мама, било прекалено голямо, за да го поберат в кутията. Дълго време се чудих какво може да е, но дори бегло не си бях помислила, че може да е СтЕнЕн ЧаСоВнИк и то с такъв хубав цитат - "If I can not move Heaven I will Raise Hell". Тази мисъл, редом с последният от цитатите от значките, ми е любимата. Предполагам, че Валънтайн я е казал. Вие какво мислите? А за самият часовник, ами още същият ден го положих на почетно място на стената си. Много му се любувам!

Последният артикул, но не на последно място. Така де, на последно място е, ама не и в сърцето ми 😄 Обожавам я! Исках я от толкова дълго време! Не мога да си представя, че е тук! Хей, имам си КАМА! Да, правилно ме чухте, КаМа! Истинска кама! Мога да убия някой с нея, не че ще го направя (може би *муахахаха*)! Пазете се! Аз съм асасин! Мозъка ми не може да го побере, имам кама!
Беше толкова хубаво увита - в кутийка и червена хартия. Вече го казах, но обожавам я!

Предполагам, че ви надух главата и вече ви е писнало от мен. Съмнявам се много от вас дори да са достигнали до тук, а за тези, които стигнаха, мерси. Ще ви покажа само още нещичко и после ви оставям намира, а то е подаръка на мама от мен - Монополи на Игра на тронове. Търсих го около четири месеца, и когато най-накрая го намерих в Озон и то на намаление, се почувствах много горда. А мама е влюбена в нея! Вече трети ден играем, и то не трета игра, а все една и съща игра. Имам чувството, че докато най-накрая се стигне до победител ще дойде новата година (което в този случай не е много).





Добре. Това беше от мен. Пожелавам ви приятен ден и весели празници!

The Bookish Fangirl излиза



Коментари

Popular posts