Томбола!!!


Здравейте, книжни дракони!
Тъй като минаха само два месеца, откакто станах горд собственик на Фейсбук страница (линк тук), а вече ударих 200 последователи, реших да ви се отблагодаря за това като направя Томбола!
Това е първия ми път, в който правя нещо такова. Мисля обаче, че съм участвала в достатъчно и съм наясно с основните правила.


Така...

Томболата включва:

  • Първа ("Ридание") и втора ("Песнопение") част от поредицата "Псалмите на Исаак" от Кен Сколс. Книгите са запазени, но имат следи от четене. Доста от вас предполагам, че ще се зарадват на факта, че всяка си има собствена карта от вътрешната страна. Аз лично доста харесах поредицата, но реших да не я колекционирам. Мнението и ревюто ми за двете части може да намерите тук.
  • Двустранен книгоразделител от Четящото Фламинго, гласящ "Най-голямата лъжа, изречена някога: -Ще си купя само една книга!". 
  • Джобен тефтер А6 с розова, имитираща кожа корица. Има си книгоразделител, държач за химикалка, джоб на задната корица и ластик за затваряне. 


Правила за участие:
  • Харесайте този пост. 
  • Харесайте страницата ми (и много ще се радвам, ако не я отхаресате след като мине томболата 😊).
  • Споделете този пост публично на стената си. 
  • Отбележете един ваш приятел, който обича да чете, в коментарите.
  • Напишете какво обичате да правите през свободните си дни. 
  • Отбелязването на приятел и отговора на въпроса да са на един коментар.
  • Моля коментарите под поста на страницата!
Тъй като ще бъде подарък, доставката чрез Спиди я поемам аз!

Това беше! Пожелавам късмет на всички участници!

Печелившият ще бъде изтеглен на случаен принцип на 01.08.2019 💖

Коментари

Popular posts