"Аз обичам Ню Йорк" от Линдзи Келк

57+ New Ideas for travel quotes new york heart #travel #quotes


Здравейте, книжни дракони!

Продължавайки обзелата ме лятна вълна, се прехвърлям на следващото си романтично четиво. За първа година чета книги от "Космополитан" и съм приятно изненадана от добрата им колекция.


В "Аз обичам Ню Йорк" открих себе си, или по-точно това аз, в което искам да се превърна. Ще прескочим частта, където Анджела е живяла десет години с един мъж, който накрая заварва в колата си, на сватбата на най-добрата си приятелка, по средата на едно доста неприлично действие, заедно с тази, която се оказва неговата дългогодишна любовница. Да, определено ще прескочим това! Със сигурност нямам желанието да повтарям тази част от живота й! Развръзката обаче се оказва неочаквано приятна. Кой да предположи, че това да избягаш на друг континент няколко часа след като инцидентно си забила токчето си в ръката на младоженеца, единствено с шаферската си рокля на гръб, може да доведе до най-щастливите дни от живота ти?

Анджела напуска Лондон и се настанява в хотел "Юниан" в Ню Йорк, Америка. Тя, която никога досега не е правила нещо по-необмислено от това да си купи някоя рокля извън списъка! Предполагам обаче, че еднообразния живот на детска писателка, която е с един и същи (изневеряващ) мъж от както е на 18 години, не води до много необмислени неща... Джени, рецепционистка желаеща да стане следващата Опра, впуска в работа наклонностите си на психолог и се заема с Анджела.



Съмнявам се да успеете да познаете това, в което се превръща обичаната ни главна героиня. След няколко доста скъпи шопинг терапии и решението да започне отново да излиза по срещи, Анджела се е превърнала в кълбо от щастие. А когато за две седмици в Ню Йорк тя вече излиза с двама много красиви и дори богати мъже - банкера Тайлър и вокалиста в известна рок група Алекс, има предложение за работа като блогър за списанието "Look" и е намерила най-добрата приятелка, започват проблемите. Решения и решения, и то все на важни въпроси!

Да остане ли в Ню Йорк или да се върне в Лондон? Кого да избере - романтичния Тайлър или страстния Алекс? Как да работи за списанието след като няма работна виза? А как да си изкара работна виза? Трябва ли най-сетне да каже "край" на тази почивка? Ами ако се е превърнало в повече от една почивка? Ами ако тук вече е нейния дом?

Резултат с изображение за i heart ny


Може би все още не сте разбрали, кое в тази книга се превърна в "мечтания за мен живот"? Сега ще ви кажа.

  1. Животът в големия град. Винаги съм си мислела, че предпочитам провинцията, със своята природа и спокойствие. Но сега, когато прочетох всичките тези описания за живота в Голямата ябълка, разбирам, че ми се иска да живея там. Сред хората, магазините, хотелите, нощните клубове, кафенетата и колите! Сред всичкото това разнообразие и живот!
  2. Работата за списание. Да си намеря длъжност в някое списание винаги е било мечта за мен. Хем ще мога да пиша, хем ще ми плащат! 
  3. Приятелят ми да е рок звезда. Ще подмина банкера, тъй като не ми допада чак толкова. Алекс обаче! Оххх... Висок, слаб, вокалист, китарист, пише песни, романтична (и страстна) личност, добър и мил. Какво повече да иска човек?
Оценка 4/5 звезди.
Добре. Това беше от мен засега! Приятен ден!

Коментари

Popular posts