Кои книги прочетох през 2019-та?

Здравейте, книжни дракони!
Решила съм и тази година да изпратя подобаващо с традиционния си пост, в който ще обхвана всички книги, които съм прочела. През 2019-та, за разлика от предишните години, се обърнах към доста по-разнообразни жанрове и прочетох значително количество романтика, ужаси, научна фантастика, трилър и класики. Предизвикателството ми в Goodreads бе да прочета 50 книги и се справих изцяло със задачата, като не надвиших (за жалост) дори с една книга. Подкрепих и рамо до рамо с разцвета на бълграските автори на нашенския пазар, подпълних библиотеката си с няколко страхотни родни заглавия. Прочетох всички произведения от задължителната училищна литература и дори ми харесаха.
А тук ще споделя линк към интересната годишна статистика, която Goodreads направи за мен и книгите ми през 2019-та!
Доволна съм!


  • "Жената-чудо" от Лий Бардуго
  • "Алена кралица" от Виктория Айвярд
  • "Стъкленият меч" от Виктория Айвярд
  • "Полунощ в книжарница Блестящи идеи" от Матю Дж. Съливан
  • "Отворени рани" от Джилиан Флин
  • "(Не) човешки истории" от Георги Георгиев
  • "Мъглата" от Стивън Кинг
  • "Мрак" от Джилиан Флин
  • "Аркадия" от Иън Пиърс
  • "Вината в нашите звезди" от Джон Грийн
  • "Тъмна дарба" от Александра Бракен
  • "Тримата мускетари" от Александър Дюма 
  •  "Мечокът и славеят" от Катрин Арден
  • "Играч първи, приготви се" от Ърнест Клайн
  • "Жестока любов" от Колийн Хувър
  • "То" от Стивън Кинг
  • "То 2" от Стивън Кинг
  • "Четирите цвята на магията" от В. Е. Шуаб
  • "Сборище на сенки" от В. Е. Шуаб
  • "Момичето в кулата" от Катрин Арден
  • "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас
  • "Похитителят на мълнии" от Рик Риъдър
  • "Огледалце, огледалце" от Нел Диксън
  • "Ако върнеш времето назад" от Александра Потър
  • "Шоколадово бягство" от Дороти Кумсън
  • "Аз обичам Ню Йорк" от Линдзи Келк
  • "Аз обичам Холивуд" от Линдзи Келк
  • "МеждуСвят" от Нийл Геймън и Майкъл Рийвс
  • "Дървото на лъжите" от Франсис Хардинг
  • "Завръщането на краля" от Дж. Р. Р. Толкин
  • "Дивергенти" от Вероника Рот
  • "Бунтовници" от Вероника Рот
  • "Предани" от Вероника Рот
  • "Фор" от Вероника Рот
  • "За писането: Мемоари на занаята" от Стивън Кинг
  • "Никога, никъде, никой" от Нийл Геймън
  • "Скълдъгъри Плезънт" от Дерек Ланди
  • "Аз, вещицата" от Дебора Харкнес
  • "Тъмна материя" от Блейк Крауч
  • "Нощна сянка" от Дебора Харкнес
  • "Вилицата, вещицата и драконът" от Кристофър Паолини
  • "Евгений Онегин" от А. Пушкин
  • "Дядо Горио" от Оноре дьо Балзак
  • "Мадам Бовари" от Гюстав Флобер
  • "Заклинание за светлина" от В. Е. Шуаб
  • "Живите мъртви - компендиум 1" от Роберт Крикман
  • "Един ден през декември" от Джоузи Силвър
  • "Носферату" от Джо Хил
  • "Зимата на вещицата" от Катрин Арден
  • "Ние, останалите, просто живеем тук" от Патрик Нес
Това беше всичко от мен. На всяка една книга/поредица от прочетените, без пет-шест, може да намерите ревюта в блога! 

За да разберете кои от изброените по-горе влязоха в класацията ми за "Топ 10 най-хубави" и кои - в "Топ 5 най-лоши" натиснете тук 😳

Благодаря ви, че останахте заедно с мен до края на поста! Весели празници, Честита Нова 2020 Година и Късмет през новото десетилетие! 💖

Коментари

Popular posts