50 Bookish Question Tag - 50 Книжни Въпроси Таг #1


Здравейте, книжни дракони! Днес реших малко да разнообразя и се сетих за един таг в Инстаграм, където ме бе отбелязала @the_books_are_live (линк към профила й тук). Тагът се нарича "50 Bookish Questions" или в превод "50 Книжни Въпроса" и е доста интересен. А сега, нека започнем ➴

1. What was the last book you read? (Коя беше последната книга, която прочете?) - Наскоро дочетох втората част от завладяващата трилър поредица на Саймън Бекет, която проследява личния живот на съдебномедицинския антрополог Дейвид Хънтър, докато също така и разкрива различно престъпление-убийство във всяка книга. Ревю на поредицата може да очаквате много скоро, тъй като направо летя през отделните части!

2. Was it a good one? (Беше ли добра?) - Определено! Всяка една книга е интересна и с напредъка на поредицата стилът на автора става все по-завладяващ и историите все по-заплетени и интересни.

3. What made it good? (Какво я направи добра?) - Начинът, по който автора пише, определено е най-важен за мен, а Саймън Бекет пише превъзходно! Героите му са добре развити, а случаите, които разгадават, ужасно интригуващи.

4. Would you recommend it to other people? (Би ли я препоръчал на други хора?) - Със сигурност! И то с две ръце!

5. How often do your read? (Колко често четеш?) - Старая се да чета всеки ден. Най-вече, защото това е любимото ми хоби и имам чувството, че денят ми не е бил ползотворен, ако не съм чела. Но разбираемо, покрай училище, тренировки и други подобни делнични занимания не винаги намирам време да чета редовно.

6. Do you like to read? (Обичаш ли да четеш?) - Мисля, че отговорът е да *ха-ха*

7. What was the last bad book you read? (Коя беше последната лоша книга, която прочете?) - "Сянка и кост" от Лий Бардуго. Не бих могла да кажа, че книгата беше чак толкова лоша, но не беше и много добра. Не успях да я дочета и също така съм я оценила с едва 3 звезди, което за мен е доста ниско.

8. What made you dislike it? (Какво те накара да не я харесаш?) - Предполагам, че бях тръгнала с много големи очаквания, понеже огромно част от книжното общество я обожаваше. Но също така май и се пренаситих от фентъзи тийн книги. В последно време имам чувството, че почти всички са еднакви и рядко намирам някои, които наистина да си заслужават.

9. Do you wish to be a writer? (Желаеш ли да бъдеш писател?) - Бих желала да мисля, че вече се водя писател, било то дори и аматьор-писател. Ако проявявате интерес можете да намерите някои от кратките разкази, които съм написала, както и всички глави от романа, тук в блога ми (линк към списък с всичките ми произведения и връзки към място, от където да ги прочетете тук).

10. Has any book influenced you greatly? (Въздействала ли ти е някоя книга много?)  - Доста книги са ми въздействали по някакъв начин, но най-скорошната, за която се сещам точно в момента, е "Елайза и нейните чудовища" от Франческа Запия. За да разберете по какъв начин точно ми въздейства, прочетете ревюто ми в блога (линк тук).

Всеки, който пожелае може да направи тага! Нека се позабавляваме!

Благодаря ви, че останахте с мен до края на тага! 
Пожелавам ви приятен ден, останете вкъщи и бъдете здрави!

Коментари

Popular posts