50 Bookish Questions Tag - 50 Книжни Въпроса Таг #2


Здравейте, книжни дракони!
Ето ме и мен приятели, завръщам се с втората част от един доста интересен таг. А по-точно "50 Bookish Questions Tag" , в превод "50 Книжни Въпроса Таг". Бях отбелязана от @bookcuriousx в Инстаграм (линк към профила й тук). Линк към първата част на тага може да откирете тук. Надявам се да ви е интересно, защото аз лично доста се забавлявах, докато отговарях на въпросите. Нека започнем ➠

11. Do you read fanfiction? (Четеш ли фен фикшън?) - Не, никога не съм чела. Честно казано, не мисля и че някога ще започна да чета. Но пък кой да знае все пак...

12. Do you write fanfiction? (Пишеш ли фен фикшън?) - Неп, никога не съм писала. Обичам идеите, които полагам на белия лист, да са възможно повече мои, както и персонажите, и местата.

13. What's your favourite book? (Коя е любимата ти книга?) - Трябва да кажа една любима книга? Как се очаква да го направя това? Чакайте да помисля! Не ме напрягайте! Ъ.... Сетих се! Определено е "Носферату" от Джо Хил! Ревюто ми за нея може да откриете на линка ето тук.

14. What is your least favourite book? (Коя е най-малко любимата ти книга?) - Тук най-вероятно много от вас ще ме намразят и дори може би ще получа няколко злобни коментара, но такава е реалноста. Не понасям "Жестокият принц" от Холи Блек! Историята е същата като куп други фентъзита и авторката не се е помъчила много, много да измисли нещо оригинално. Главната героиня пък е супер досадна и действията й повечето пъти не подлежат на никаква рационална мисъл. Стилът на Холи Блек също не ми хареса, независимо, че не беше и ужасен. Просто беше посредствен. (Извинявам се на всички, които са харесали книгата и се надявам да останем приятели. Продължавам да мисля, че всеки има право на собствено мнение и това е моето.) 

15. Do you prefer physical book or reading on a device? (Предпочиташ ли физическа книга или да четеш на устройство?) - Отговорът ми винаги ще е физически книги. Но понеже отскоро трудно си намирам книга, която със сигурност да ми хареса, и с всеки ден ставам все по-не убедена  за това какви книги или жанр предпочитам, дигиталното четене е по-добрия вариант. Поне там не ми се налага да харча пари и да пълна библиотеката си с творби, които не са ми харесали чак толкова.

16. When did you learn to read? (Кога се научи да четеш?) - Помня, че още бях в детската градина, така че предполагам, че съм била някъде на пет години. Ами вие?

17. What is your favourite book you had to read in school? (Коя е любимата ти книга, която ти се е наложило да четеш за училище?) - Май че няма такава. Трудно е да харесам някоя книга за училище. Независимо, че много ми допаднаха някои от сонетите на Шекспир, които ми се наложи да прочета за 8-ми клас. 

18. What is your favourite series? (Коя е любимата ти поредица?) - Може да ви прозвучи банално, но това ще да е "Здрач" от Стефани Майър. Обожавам книгите, героите, историята, та дори и филмите! И никой не може да каже нещо, което да ме разубеди. А други любими поредици са ми "Наследството" от Кристофър Паолини и "Тъмните му материи" от Филип Пулман!

19. Who is your favourite author? (Кой е любимият ти автор?) - Със сигурност е Джо Хил! Стил на писане 100%, оригиналност на сюжета 100%, добре развити герои 100%. Какво повече да ви кажа? Прочела съм "Носферату" и "Пожарникаря" от него и двете бяха превъзходки малки тухлички. Може да намерите ревюта за тях в блога ми (линкове съответно тук и тук).

20. What is your favourite genre? (Кой е любимият ти жанр?) - Преди щях да отговоря фентъзи, но вече съм все по-малко сигурна, че това е любимия ми жанр. Може би пък е трилър. Но ще ви излъжа, тъй като честно си нямам никаква на идея вече. Важно е книгата да е хубава, пък в кой жанр е.

Всеки, който пожелае може да направи тага! Нека се забавляваме!

Благодаря ви, че останахте с мен до края на поста!
Пожелавам ви приятен ден, бъдете здрави и останете вкъщи!

Коментари

Popular posts