50 Bookish Questions Tag - 50 Книжни Въпроси Таг #3

Здравейте, книжни дракони! Тук съм, за да ви позабавлявам с третата част от един страхотен таг на име "50 Bookish Questions", или в превод "50 Книжни Въпроси". Бях тагната в Инстаграм от @bookcriousx (линк към профила й ето тук) преди доста време. Но ето, че ми дойде вдъхновението, и сметнах, че е време най-сетне и аз да направя тага. Линкове към  предишните две части на тага, които може да намерите в блога ми, тук и тук. Нека започваме ↪

21. Who is your favorite character in a book series? (Кой е любимият ти персонаж от книжна поредица?) - След доста мислене, реших, че май нямам такъв! Имам любими книги, поредици, автори и т.н., но не мога да се сетя за нито един любим персонаж от поредица. Освен, ако не мога да си избера любим персонаж от моята собствена поредица. Тогава определено ще е Мърси Линкар!

22. Has a book ever transported you somewhere else? (Транспортирала ли те е някога някоя книга на друго място?)- Всъщност, да... Всяка една книга, която някога съм чела и ми е харесала! Това е нещото, което най-обичам в книгите, ако са написани добре, винаги ще успеят да те отведат на някое друго място.

23. Which book do you wish had a sequel? (Коя книга искаш да е имала продължение?) - Тук май няма да се разберем много... По мое мнение, ако авторът е завършил една книга като самостоятелна, то историята й се е изчерпала, което пък от своя страна означава, че ако има продължение, ще е ужасно.

24. Which book do you wish DIDN'T have a sequel? (Коя книга искаш да НЕ е имала продължение?) - Определено "Чудоземия" от Брандън Мил, защото първата част си завърши страхотно, обаче видял успех, авторът реши да напише още една, която за радост беше само една идея по-слаба, но пък завърши супер зле. Очакваше се да има трета книга, която така и не беше написана...

25. How long does it take you to read a book? (Колко време ти отнема да прочетеш една книга?) - Горе-долу около два-три дни, ако книгата е приблизително 500 страници. На всеки 200 страници отгоре бих прибавила плюс още един ден. Но също така зависи и много дали ми харесва, как е написана, колко съм заета и други, затова горния пример е за перфектен ден.

26. Do you like when books become movies? (Харесваш ли, когато книги получават филмови адаптации?) - Много рядко, но съм попадала и на някои доста добри. Има дори  такива, които ми харесват много повече от книгите, по които са правени.

27. Which book was ruined by its movie adaption? (Коя книга е била съсипана от филмовата си адаптация?) - Ох, определено тук ще спомена "Всичко, всичко" от Никола Юн! Филма беше окей, но очаквах много повече *цък-цък-цък* За онези, които първо са гледали филма и после са прочели книгата, то вие сте късметлии, защото аз останах много разочарована от скучния начин, по който са представили тази толкова интересна история. 
⠀⠀
28. Which movie has done a book justice? (Кой филм е направил книжна справедливост?) - С надеждата, че съм разбрала правилно въпроса, ще каже, че мога да се сетя...
⠀⠀
30. Do you read magazines? (Четеш ли списания?) - Имах един период доскоро, когато непрестанно си купувах и четях списания, но в последно съм занемарила това си хоби. Сега едва намирам време да чета книги, пък камо ли списания...


Всеки, който пожелае може да направи тага! Нека се забавляваме! 💖


Благодаря ви, че останахте с мен до края на поста!
Пожелавам ви приятен ден, бъдете здрави и останете вкъщи!

Коментари

  1. Благодаря ти, старая се! Тагът би могъл да направиш, на която онлайн платформа пожелаеш, стига само да копираш въпросите, да им отговориш и, ако желаеш, да ме тагнеш, за да ги видя и аз :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Popular posts