"Зарежи това" от Каприс Крейн 🚲

 Здравейте, книжни дракони! 🚲 Днес ще си поговорим малко за една определена, изключителна подходяща за края на лятото, книга, която ще ви помогне да разтоварите напълно преди новия старт на септемврийския стрес. 

Оригинално заглавие - "Forget about it"
Автор - Каприс Крейн
Издателство - Бард
Преводач - Лили Христова
Оформление на корицата - Megachrom
Брой страници - 429
Година на издаване в България/чужбина - 2007г./2010г.
Вид корица - мека
Цена - 14.99лв
Може да закупите от - 

Анотация:

Животът на Джордан Ландау буксува на едно място. Тя е на двайсет и пет, привлекателна, умна, забавна и талантлива. Но това не пречи на майка й да я нарича дебелана, на шефката да краде идеите й, а на гаджето й да й изневерява. Ден след ден тя безропотно търпи всички да й се качват на главата.

Веднъж, докато се прибира вкъщи с колело след особено отвратителен ден, Джордан се блъска във вратата на някаква кола. В болницата тя осъзнава, че има идеално оправдание да направи нещо за себе си. И твърди, че страда от амнезия, за да се преоткрие.

Номерът минава. Най-после Джордан получава нужното признание в работата си, опълчва се на семейството си и зарязва неверния си приятел. Заживява така, както е мечтала, докато се случва немислимото. Оказва се, че трябва да започне наново и да разбере кое я прави щастлива – и как да живее истински незабравим живот.

Моето ревю:

Независимо, че в последно време имам изключително до почти никакво време за четене, било то през деня или вечерта, все пак успях да прехвърля и последната страница на "Зарежи това" в разстояние от едва четири дни. За някои от вас може би четири дни биха се сторили много време за една не-чак-толкова дебела книга, а и за мен по принцип би било разочарование, тъй като съм доста бърз читател, но знаейки колко съм заета сега, това си е чисто постижение. Четях я права, докато си подгрявам храна, четях я в автобуса, докато пътувам, четях я по пет минути тук и там, когато успеех да се измъкна за момент от задълженията... Отдавна не съм срещала толкова интересна и завладяваща книга като "Зарежи това" от Каприс Крейн.

Романът бе безплатен подарък към една голяма книжна пратка, така че още от началото се настроих, че най-вероятно е някое незаслужило достатъчно внимание книжле, което просто се опитват да си разкарат от склада. Но все пак не се оплаках, а си я задържах. Че кой книгоман оставя безплатни книги? А сега съм супер доволна от решението си, защото това бе книгата, която успя да ми оправи настроението и да ме върне "обратно на Земята". 

Хуморът, с който Крейн е изпълнила творбата си, е наистина завладяващ и често ме караше да се подхилквам на глас, което за мен е изключително необичайно. Изпълнения с недоразумения и объркан живот на главната героиня буди съжаление в читателя, докато го размива неутешимо. Доста странна комбинация, знам... Отдавна не бях чела хумористичен роман, в който хумора наистина да е забавен. Още пък по-отдавна не съм срещала забавна книга, където романтиката да не е лигава и дразнеща. А ако пък някога срещнех произведение комбиниращо тези двете черти в себе си, дори не бих се и надявала да притежава този изключително интригуващ стил на писането, който авторката в този случай има. "Зарежи това" си е една чиста, златна мина, за всеки читател, който търси разтоварващо и леко четиво за летните месеци на почивка.

Перипетиите, през които минава героинята от самото начало на историята, наистина не са за завиждане. И независимо, че до някои от тези ситуации се достигна единствено, поради невъзможността на момичето да взима бързи решения, то все пак нещата се развиха добре. Или поне толкова добре, колкото беше възможно. Но най-важното е, че цялостното пътуване бе забавно, напрегнато и емоционално. А дори и само тези трите вече са достатъчни, за да подсигурят на читателя едно невероятно преживяване и добри спомени от него. 

Оценката ми е 5/5 звезди

Благодаря ви, че останахте с мен до края на ревюто!
Приятен ден и бъдете здрави!

Коментари

Popular posts