Издадоха сборника си с разкази? Не мога да повярвам!! 😍💖





 Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели! 😚 Днес сме се събрали тук, около тази така кръгла и обемна маса, за да ви посветя в една тайна, която вече (очевидно) няма да е много голяма тайна. Дано сте се настанили удобно, защото нямам достатъчно търпение, че да чакам. Започваме! *барабани*

Прекарах дълги дни на отчаяна борба в Интернет пространството, през които до мен бе новата ми страхотна, приятелка-писателка Valentina Yordanova , която твореше магически дарове и помощ като от въздуха, за което ще съм ѝ завинаги благодарна... Но сега се завръщам, оцапана с машинно масло и със скъсани нерви, но вдигнала гордо трофея си. Най-сетне успях да постигна целта си и да победя онова мнимо чудовище, наречено " Goodreads support system". Отне цели две седмици усилия, но с щастие в сърцето ще ви се похваля, че вече съм верифициран Goodreads автор 🤭💖

Можете да ме откриете - мен и едната ми самотна творба, висяща там в пространството, все още не разопакована от ничия читателска ръка, на линка, който ще ви оставя по-долу.

Ще съм изключително благодарна, ако, споделяйки моята радост, погледнете, приберете в някое ваше списъче или дори посръчкате Goodreads отделението съхраняващо сборника ми - "Когато настане мрак". А него самия ще кача в пълен и редактиран вариант за безплатно теглене в няколко различни формата в следващия си пост тук 🥰 

През това време нека се опознаем, да си станем приятели в Goodreads и да се пооплачем заедно от некомфортния си опит с многоте Цербери-защитници на различните социални медии! 

До скоро писане!

-- Мелани Шакири/The Bookish Fangirl


Линк към Goodreads профила и сборника ми по-долу 👇🏼 https://www.goodreads.com/melithefangirl


*


Линк за безплатно теглене в няколко формата 👇🏼


https://www.smashwords.com/books/view/1177484




Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели! 🥰 Ето че, както ви обещах в последната си публикация за верифицирането ми като автор от Goodreads, качвам линк към сайта-издател на сборника ми!! 🤗




"Когато настане мрак" е дебютния ми сборник с кратки и не толкова кратки разкази, преплитащи жанровете ужаси, фентъзи, научна-фантастика, трилър и романтика сред редовете си...




На първо място искам да изкажа едно благодаря от Земята до Небето и обратно на майка ми Mery Ivanova  за куража, който винаги ми е давала, и за опората, която никога не е преставала да ми бъде!! Обичам те, мами 💖 Също така огромни благодарности за оказаната помощ и подкрепа на моите превъзходни учители Borislava Nikolova и Courtney Meissner 🥰💖 Огромни благодарности и на вас, моите читатели, че направихте тази книга моята сбъдната мечта, а сега, в замяна, аз ви предоставям достъп до най-далечните кътчета на съзнанието ми.




 Приятно четене! 🖤

Коментари

Popular posts