Първото ми някога интервю 🥰

 



Здравейте, книжни дракони! Скъпи приятели, читатели и писатели 🥰📖


Когато преди три месеца разбрах, че мога да издам сборника си в електронен формат, веднага го направих. Да видя оформено издание на собствените си 26 разказа, да видя корицата готова, да видя името си там, под заглавието... Всичко това бе сбъдната мечта!! Първата и най-голяма стъпка, която можех да направя, по пътя към авторството и осъществяването на титлата "писател", която желая да нося още от... винаги, бе направена 🤗


Но дори тогава не съм си мислела, че тази моя страст към писането, ще усетят и толкова от вас, че ще споделяте щастието ми заедно с мен и ще ме подкрепяте в това не лесено пътуване по пътя към нещо така ново и интересно в живота ми. Затова и когато Heliana Stoichkova пожела да вземе ИНТЕРВЮ от МЕН за своето онлайн списание, аз бях на върха на радостта, но и в падината на съмнението. Шега ли бе нейното желание да ми задава въпроси и да иска да получи личното ми мнение за тях? Че коя бях аз, за да ми обърнат някакво, камо ли такова, внимание? Оказа се истина обаче 🥰


И ето че първото ми някога интервю вече е факт! Взето специално за прекрасното и жизнено списание "За книгите"! Благодаря ти, Хели! Благодаря и на вас, любими мои приятели! Благодаря, че ми позволявате да бъда себе си!! 💖💖


Линк към интервю по-долу 👇🏼

https://knijnina.blogspot.com/2023/02/blog-post_18.html?m=1

Коментари

Popular posts