Равносметка за месец Февруари, Март, Април, Май и Юни *усмихва се притеснено*

Здравейте, книжни дракони!
След последния си пост, в който ви уведомих, че приключвам с всякакви TBR (Да прочета) качвания, но ви уверих, че ще продължа с Равносметките си, реших да се завърна тук с една такава Равносметка. Ще се нагърбя с тежката задача да ви споделя какво прочетох през месеците ми на Равносметков застой. Което означава, че ще ви дудна за книгите, съпроводили ме, през Февруари, Март, Април, Май и дори Юни. Най-вероятно ще е по-добре да не включвам и покупките си, независимо колко интересни са те, тъй като и без това тази публикация заплашва да стане огромна.

Еми, нека да поемем на едно опасно приключение

Февруари:
Първото ми четене за месеца на любовта, не беше Бог знае колко любовно, но пък беше страхотно. И досега не мисля, че ще успея да открия друга толкова добра книга, колкото беше "Аркадия"! На тази моя книжна любов, на която за жалост все още нямам сили да напиша ревю, давам пълни 5/5 звезди! Независимо, че съкровището на Иън Пиърсън заслужава повече....
Нататък в месеца, продължаваме с едно траги-романтично тийнейджърско романче, което съм 99% убедена, че всички знаят. А по-точно "Вината в нашите звезди". Тази книга разби сърцето ми на парчета, оставяйки го така за прекалено дълго време! Получава си заслужените 5/5 звезди.
Успеха ми с първите две книги, може би доведе до този не успех, наречен мое трето четиво за Февруари. "Тъмна дарба", чиято екранна адаптация аз много харесвам, ме разочарова на неочаквани нива. Ще трябва да я оценя с 1/5 звезди, като се надявам да не получа много лоши коментари...

Март:
От толкова радост, че съм прочела всичките тези книги през миналите два месеца, Март бе истинско разочарование. Искам да ви попитам, нормално ли е да четеш една книга цял месец? А дори не мога да кажа, че "Тримата мускетари" от Александър Дюма беше лоша книга. Та аз честно, справедливо и без никакво мислене й дадох 5/5 звезди. Ще се опитам да обвиня училището за забавянето си и смятам, че ще съм права.

Април:
Започвайки с "Мечокът и славеят" от Катрин Арден, продължавайки през "Играч първи, приготви се" от Ърнест Клайн и спирайки на "Жестока любов" от Колийн Хувър, този месец беше уникален! Всяка една книга заслужено оцених с 5/5 звезди. А най-хубавата част е, че всички, си имат ревю в блога! Месец мечта!

Май:
Ако ще давам име на всеки месец, този ще е Месецът на поредиците!
Прочетох двулогията "ТО" от Стивън Кинг, която вече си има и ревю тук, в блога. Оценката 4/5 според мен и приляга най-добре.
Започнах и с нашумялата поредица на В. Е. Шуаб - "Четирите цвята на магията", и ми хареса, но ще трябва пак да минем с 4/5 звезди.

Юни:
"Тук вече беше добре!" ето го и мотото на Юни. "Сборище от сенки" пак от Шуаб и с ръка на сърцето се заклевам във вечна вярност в тази поредица! За мен втората част със сигурност беше по-силна от първата. 5/5 звезди и ревю на двете книги в блога. А и... МНОГО, много се МОЛЯ, ако някой има ТРЕТАТА ЧАСТ на електронно, бъдете ДОБРИ, споделете я с една ТЪЖНА душа (мен)!!!
Втора част отново. "Момичето от кулата" пък беше малко по-разочароваща от предшественичката си, но Катрин Арден пак е свършила доста добра работа, а и вече съм емоционално обвързана с
героите, така че 4/5 звезди и очаквайте ревю скоро.
Започнах още една поредица, чиито останали книги със сигурност ще останат в "Да прочета" листа ми. Мислех, че тъй като е толкова прехвалена Сара Дж. Маас няма да ми допадне, но "Стъкления трон" беше приятна изненада. Като за начало обаче ще дам 4/5, независимо, че нямам търпение да продължа с останалите.
"Похитителят на мълни", която е първата част от поредицата за известния Пърси Джаксън, от друга страна остана с 1/5 звезди от мен. Но преди да ме нападате, моля първо прочетете ревюто с обяснение, което ще кача скоро тук. Завърших месеца с разтоварваща малка книжка от Космополитън на име "Огледалце, Огледалце..." написана от Нел Диксън, която ще поучи 5/5 звезди! ❤️

Добре, това беше засега! Приятен ден!

Коментари

Popular posts