Лятна равносметка ✔


Здравейте, книжни дракони!

Както вече споменах в поста си "Написах книга", това лято бях доста заета с писане, редактиране и всички други занимания, които съпровождат измислянето на едно произведение. Това обаче изобщо не означава, че не съм чела. Със сигурност количеството беше доста по-малко от това, на което се надявах, и това от миналите години. Но няма да се оплаквам! Към тази равносметка ще включа и юни месец, независимо, че тъй като моята ваканция започна чак юли, аз не го броя много

А сега, нека се впуснем към равносметката.

Юни
  • "Сборище на сенки" от В. Е. Шуаб (ревю тук)
  • "Момичето от кулата" от Катрин Арден (още си чака ревюто)
  • "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас (още си чака ревюто)
  • "Похитителят на мълни" от Рик Риъдър (още си чака ревюто)
Юли
  • "Огледалце, огледалце" от Нел Диксън (ревю тук)
  • "Ако върнеш времето назад" от Александра Потър (ревю тук)
  • "Шоколадово бягство" от Дороти Кумсън (ревю тук)
  • "Аз обичам Ню Йорк" от Линдзи Келк (ревю тук)
  • "Аз обичам Холивуд" от Линдзи Келк (ревю тук)
  • "МеждуСвят" от Нийл Геймън и Майкъл Рийвс (ревю тук)
  • "Дървото на лъжите" от Франсис Хардинг (ревю тук)
Август
  • "Завръщането на краля" от Дж. Р. Р. Толкин (ще напиша ревю на цялата поредица, но няма да е скоро)
  • Поредицата Дивергенти от Вероника Рот: "Дивергент", "Бунтовници", "Предани" и "Фор" (още си чакат ревюто)
Това беше всичко, което прочетох. Сега, когато ги видях написани, осъзнах, че всъщност са си достичка! Общо 16 на брой. Вие кои от тези книги сте чели? Какво ви е мнението за тях?


Коментари

Popular posts