Кои книги прочетох през 2020-та? ⛄

 Здравейте, книжни дракони! 2020-та бе една доста стресираща и трудна година, изпитахме много нови неща и ситуации, в които досега не ни се бе налагало да попадаме, но едно хубаво нещо, което излезе от всичко това бе, че имахме повече свободно време. С онлайн обучението и затварянето на местата за обществено събиране, стоенето вкъщи определено бе увеличено, но аз не се оплаквам. Изобщо се съмнявам някой интроверт да може да се оплаче от задължително стоене у дома. През тези месеци на карантина, ако не с друго, то поне успях да наваксам с гледането на сериали, с четенето и с писането. Така че, завършвам тази съдбоносна година, хвърляйки поглед над книгите, които бяха мои спътници в приключението наречено 2020-та:

Научна-фантастика:

Романтика:

Класика:

Фентъзи:

Ужаси:
Трилър:
Това бяха всички 46 книги, които прочетох през 2020-та, от 50-те, които си бях задала като предизвикателство. Независимо, че не го завърших, все пак съм доволна, защото прочетох много разнообразни и интересни книги. Малко от тях бяха разочарования, за което съм още по-доволна. Ревюта за книгите ще намерите като кликнете на имената им (само на тези с по-различен цвят обаче) :)

А ето за завършек и няколко статистики извадени от Goodreads за годината ми в книги:













Благодаря ви, че останахте с мен до края на постта!
Приятен ден и щастлива Нова 2021 Година!

Коментари

Popular posts